Gå til innhold

"Forhold" og "kjæreste"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan være i et forhold med en kjæreste. Så forhold er status mellom deg og en annen. Kjæreste er den du er i et forhold med, en betegnelse på en person.

Anonymkode: a030b...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan være i et forhold med en kjæreste. Så forhold er status mellom deg og en annen. Kjæreste er den du er i et forhold med, en betegnelse på en person.

Anonymkode: a030b...9bd

Dette er litt komplisert for meg. Jeg er på en måte i to forhold, ett med han jeg er gift med og ett med elskeren min. Han jeg er gift med er ikke kjæresten min, men elskeren er jo heller ikke det. Da har jeg to forhold da, men ingen kjæreste? 

Anonymkode: 5fba1...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste vet alle hva er, forhold er mer diffust, og kan godt bare dreie seg om sex. Man kan ha et forhold uten å være kjærester. Man kan til og med ha et forhold mens man er kjæreste med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (3 minutter siden):

Kjæreste vet alle hva er, forhold er mer diffust, og kan godt bare dreie seg om sex. Man kan ha et forhold uten å være kjærester. Man kan til og med ha et forhold mens man er kjæreste med en annen.

Hva om den ene parten i et seksuelt forhold spør om man skal være faste partnere for hverandre, og den andre svarer ja? Da er det vel fortsatt bare et forhold og ikke noe "kjæresteri"? 

Anonymkode: 5fba1...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om den ene parten i et seksuelt forhold spør om man skal være faste partnere for hverandre, og den andre svarer ja? Da er det vel fortsatt bare et forhold og ikke noe "kjæresteri"? 

Anonymkode: 5fba1...25a

Finnes sikkert mange meninger om dette, men jeg ville tenkt at dette i så fall var et eksklusivt forhold og ikke kjærester.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Finnes sikkert mange meninger om dette, men jeg ville tenkt at dette i så fall var et eksklusivt forhold, men ikke kjærester.

Takk. Da skal jeg prøve å slappe av. :)

Anonymkode: 5fba1...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil nemlig ikke at han skal tro at vi nå er kjærester, for det er helt utelukket for meg. Det beste er nok å ta en prat for å avklare. 

Anonymkode: 5fba1...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har snakket med han nå og det kom fram at han har fått følelser for meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, men tror det beste er å avslutte forholdet. Trist for begge parter i grunnen, for tror vi trenger hverandre på et vis. Mannen min bor i utlandet ifm jobb og jeg er ensom i forholdet med han. Ser han sjeldent. Elskeren min er også ensom sier han og trenger meg i livet sitt. Det er ikke aktuelt å avslutte ekteskapet og det er derfor ikke aktuelt å bli kjæreste med elskeren. Er litt lei meg, for dette har fungert helt fint inntil nå.

Anonymkode: 5fba1...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har snakket med han nå og det kom fram at han har fått følelser for meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, men tror det beste er å avslutte forholdet. Trist for begge parter i grunnen, for tror vi trenger hverandre på et vis. Mannen min bor i utlandet ifm jobb og jeg er ensom i forholdet med han. Ser han sjeldent. Elskeren min er også ensom sier han og trenger meg i livet sitt. Det er ikke aktuelt å avslutte ekteskapet og det er derfor ikke aktuelt å bli kjæreste med elskeren. Er litt lei meg, for dette har fungert helt fint inntil nå.

Anonymkode: 5fba1...25a

Vet din mann at du har dette forholdet? Hvis ikke, så er du utro og det er temmelig stygt.

Så, ja, høres ut som det er best å avslutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter truseløse damer skrev (13 timer siden):

Når ser dette i forumet er jeg glad jeg er kristen.   Slipper jeg denne forvirrelsen ... 

Hva har dette med å være kristen å gjøre? Jeg er ikke spesielt kristen, men holder meg til en partner allikevel. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Hva har dette med å være kristen å gjøre? Jeg er ikke spesielt kristen, men holder meg til en partner allikevel. 😊

Vet det er noen innimellom som klarer det og det er jo flott 😄   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...