Gå til innhold

Negative symptomer?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Er det flere som har det her? Kan man da også føle seg avflatet eller er det pga medisinen? Ellers har jeg vanskelig for å komme i gang med ting, mangler initiativ og driv til å gjøre noe. Tror ikke jeg klarer å presse meg til å gå tur i dag, er som limt til sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Er det flere som har det her? Kan man da også føle seg avflatet eller er det pga medisinen? Ellers har jeg vanskelig for å komme i gang med ting, mangler initiativ og driv til å gjøre noe. Tror ikke jeg klarer å presse meg til å gå tur i dag, er som limt til sofaen. 

Sånn har jeg det også. Får ikke gjort en dritt for tiden p g a angst. Men har ingen psykoselidelse da. 

Anonymkode: aca99...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sånn har jeg det også. Får ikke gjort en dritt for tiden p g a angst. Men har ingen psykoselidelse da. 

Anonymkode: aca99...a25

Ja den angsten er ikke god og slår ut i så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 timer siden):

Er det flere som har det her? Kan man da også føle seg avflatet eller er det pga medisinen? Ellers har jeg vanskelig for å komme i gang med ting, mangler initiativ og driv til å gjøre noe. Tror ikke jeg klarer å presse meg til å gå tur i dag, er som limt til sofaen. 

Jeg har det,  kjenner ingen glede, har ikke lyst til noe .Bruker mesteparten av dagen til å presse meg selv til å gjøre ting som må gjøres. 

Anonymkode: fb2d5...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har det,  kjenner ingen glede, har ikke lyst til noe .Bruker mesteparten av dagen til å presse meg selv til å gjøre ting som må gjøres. 

Anonymkode: fb2d5...94c

Ja det er bale det der. Jeg har ikke gjort noe i dag,i går prøvde jeg meg på en tur men måtte snu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men har jo corona i hus så kan være det og, jeg merker ikke forskjell på psykisk og fysisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Men har jo corona i hus så kan være det og, jeg merker ikke forskjell på psykisk og fysisk. 

Den eneste måten du vet det på er ved positiv test. Det er fullt mulig at du slipper også. Hvis du får det, hva er du redd for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (4 minutter siden):

Den eneste måten du vet det på er ved positiv test. Det er fullt mulig at du slipper også. Hvis du får det, hva er du redd for? 

Skal ta en test i morgen. Det jeg er mest redd for er å få pusteproblemer, vil ikke på sykehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Skal ta en test i morgen. Det jeg er mest redd for er å få pusteproblemer, vil ikke på sykehus. 

Jeg fikk det, og vet du hva? Det gikk fint. Men ingen av de jeg kjenner fikk det. Har du underliggende sykdom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk det, og vet du hva? Det gikk fint. Men ingen av de jeg kjenner fikk det. Har du underliggende sykdom? 

Ok, skummelt da men bra det gikk fint. Har ikke underliggende sykdom, har du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok, skummelt da men bra det gikk fint. Har ikke underliggende sykdom, har du det? 

Ja. Jeg har astma men ikke et problem til vanlig. Så jeg hadde aldri trodd det skulle bli mer enn en forkjølelse. Men som jeg har sagt før, jeg hadde kun 2 vaksiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok, skummelt da men bra det gikk fint. Har ikke underliggende sykdom, har du det? 

Har aldri hørt noen med 3 vaksiner bli kjempe dårlig❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Har aldri hørt noen med 3 vaksiner bli kjempe dårlig❤️

Ok det er bra, jeg er bare så angstfull fra før så det hjelper ikke akkurat på angsten med corona i hus. Blir jeg dårlig fysisk følger det psykiske med, men får jo håpe det ikke blir så gale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok det er bra, jeg er bare så angstfull fra før så det hjelper ikke akkurat på angsten med corona i hus. Blir jeg dårlig fysisk følger det psykiske med, men får jo håpe det ikke blir så gale. 

Uff, får vondt av deg. Skjønner du ikke har det noe bra når du tenker på dette hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Uff, får vondt av deg. Skjønner du ikke har det noe bra når du tenker på dette hele tiden. 

Takk ❤️ Blir jo sliten i hodet og av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Takk ❤️ Blir jo sliten i hodet og av det. 

Det skjønner jeg så godt❤️ Kanskje du kan fokusere på at akkurat her og nå er du frisk så kan du heller tenke på det i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg så godt❤️ Kanskje du kan fokusere på at akkurat her og nå er du frisk så kan du heller tenke på det i morgen? 

Kan jo prøve, har bare snytt nesa mye i dag og det pleier jeg ikke men er jo avhengig av otrivin fra før av da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Kan jo prøve, har bare snytt nesa mye i dag og det pleier jeg ikke men er jo avhengig av otrivin fra før av da. 

Er du det, hvor lenge har du vært avhengig av det da? Hører du på poadcast? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Er du det, hvor lenge har du vært avhengig av det da? Hører du på poadcast? 

Har vært avhengig av det i flere tiår, nå må jeg ha mentol for den andre er for svak. Hører ikke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Har vært avhengig av det i flere tiår, nå må jeg ha mentol for den andre er for svak. Hører ikke på det. 

Om du noen gang skulle hørt på det finnes det en for angst - > Noia. Uff… håper du klarer å slutte med det, det er skummelt og bli avhengig av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...