Gå til innhold

Medisin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. 
 

Jeg har en lang sykehistorie. Har gått lenge i behandling og heldigvis er mye blitt bedre. Men én av tingene som jeg ikke klarer å få ordnet er denne uroen og tankekjøret som gjør at jeg ikke klarer å avlede meg selv med det vonde. 
 

Det er der nesten konstant med mindre jeg får hjelp ytre sett av andre med å avlede. 
 

Jeg har prøvd mange medisiner. Også medisiner som virker på kort tid. Eneste jeg klarer å ta der er vival. De andre virker ikke «i ryggmargen» om det er forståelig. Pga dopet under overgrep blir jeg derfor bare redd. 
 

Jeg tar seroquel depot på kvelden. Mest for søvn. Men hvor lenge sitter den i kroppen? Kan det være en ide å ta det om morgen og eller andre depot varianter som kan hjelpe jevnt over? Slik at jeg ikke får den «bli dopet-følelsen» som i stedet bare gir flashbacks? 
 

Noen råd? Psykiater min har sluttet og får ikke ny før i juni. 

Anonymkode: b7cbc...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...