Gå til innhold

Skal dette forumet være oppsamlingsplass for utviste fra Kvinneguiden?


ISW

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg sett massevis av tråder fra utstøtte fra Kvinneguiden. Knulleguder og harrytasser og folk som i Jesu navn vil sodomisere feite kvinner i korte skjørt. 

Poenget mitt er at jeg synes det er helt feil at disse menneskene kommer hit og oppfører seg akkurat likt her som de ble utvist fra Kvinneguiden for, uten at det får konsekvenser. Dette forumet har pleid å ha høyere kvalitet på diskusjoner og hjelp enn Kvinneguiden og jeg ønsker at det skal forbli sånn. I alle fall ikke verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (22 minutter siden):

I det siste har jeg sett massevis av tråder fra utstøtte fra Kvinneguiden. Knulleguder og harrytasser og folk som i Jesu navn vil sodomisere feite kvinner i korte skjørt. 

Poenget mitt er at jeg synes det er helt feil at disse menneskene kommer hit og oppfører seg akkurat likt her som de ble utvist fra Kvinneguiden for, uten at det får konsekvenser. Dette forumet har pleid å ha høyere kvalitet på diskusjoner og hjelp enn Kvinneguiden og jeg ønsker at det skal forbli sånn. I alle fall ikke verre.

Så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 time siden):

I det siste har jeg sett massevis av tråder fra utstøtte fra Kvinneguiden. Knulleguder og harrytasser og folk som i Jesu navn vil sodomisere feite kvinner i korte skjørt. 

Poenget mitt er at jeg synes det er helt feil at disse menneskene kommer hit og oppfører seg akkurat likt her som de ble utvist fra Kvinneguiden for, uten at det får konsekvenser. Dette forumet har pleid å ha høyere kvalitet på diskusjoner og hjelp enn Kvinneguiden og jeg ønsker at det skal forbli sånn. I alle fall ikke verre.

Alle bør få en ny sjanse, men fortsetter de i samme spor her, så bør det få konsekvenser ganske raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ett mildere regelverk her på forumet, men brudd på regler er brudd på regler. På den positive siden er dette et ganske stille og rolig forum som veldig fort blir for lite for de fleste som er utestengt fra kvinneguiden. Det pleier hvertfall ta kort tid før de forsvinner videre av tidligere erfaringer.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (13 timer siden):

I det siste har jeg sett massevis av tråder fra utstøtte fra Kvinneguiden. Knulleguder og harrytasser og folk som i Jesu navn vil sodomisere feite kvinner i korte skjørt. 

Poenget mitt er at jeg synes det er helt feil at disse menneskene kommer hit og oppfører seg akkurat likt her som de ble utvist fra Kvinneguiden for, uten at det får konsekvenser. Dette forumet har pleid å ha høyere kvalitet på diskusjoner og hjelp enn Kvinneguiden og jeg ønsker at det skal forbli sånn. I alle fall ikke verre.

Men logikken her virker litt tvilsom, hvis KG har strengere regler men dårligere kvalitet, mens DOL har mykere regler men bedre klima, så virker det nesten som at det er folka som er problemet ikke reglene ? 

Var innom "Erna er feit og deilig" tråden som ble slettet, og det er utrolig hvor lett dere mater trollene, folk ble helt rabiate i en tråd som alle åpenbart etter første setning burde forstå at var en ren trolletråd ment for å provosere frem responser, fikk titalls av responser, fra folk som ikke skjønte at dette var trolling? Synes en bør legge litt ansvar på de som mater trollene også og ikke bare på admins.

Skjerpings! 

Anonymkode: 13f66...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Var innom "Erna er feit og deilig" tråden som ble slettet, og det er utrolig hvor lett dere mater trollene, folk ble helt rabiate i en tråd som alle åpenbart etter første setning burde forstå at var en ren trolletråd ment for å provosere frem responser, fikk titalls av responser, fra folk som ikke skjønte at dette var trolling? Synes en bør legge litt ansvar på de som mater trollene også og ikke bare på admins.

Så vidt jeg husker, ble folk slett ikke rabiate. De holdt bare på sitt i svarene. Med forbehold om at jeg husker riktig tråd. 

Det er de som starter slike tråder som har det største ansvaret og som bør skjerpe seg - ikke admin og ikke de som svarer. Kanskje brukerne her er mindre vant til å hele tiden vurdere om trådene er bare tull og trolling. Det er ingen her som ønsker at forumet skal bli slik at det er nødvendig.  

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...