Gå til innhold

kan jeg ta johannesurt sammen med melatonin og ritalin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

står at "Bør ikke kombineres med legemidler grunnet urtens leverpåvirkning" men finner ikke ut hvilke legemidler det gjelder.

Hvorfor må " Informer legen din om bruk av produktet hvis du er under medisinsk behandling" ? og hva menes med medisinsk behandling?

Anonymkode: bd205...760

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Det er bakdelen med alternative medikamenter man kjøper på helsekost o.l, de er ikke så godt testet. Og kan ha bivirkninger og interaksjoner med andre medisiner. Hva skal du egentlig med johannes urt? Er du deprimert, få deg en antidepressiv medisin som har blitt  testet og utredet. Det er nå mitt råd.

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (1 minutt siden):

Det er bakdelen med alternative medikamenter man kjøper på helsekost o.l, de er ikke så godt testet. Og kan ha bivirkninger og interaksjoner med andre medisiner. Hva skal du egentlig med johannes urt? Er du deprimert, få deg en antidepressiv medisin som har blitt  testet og utredet. Det er nå mitt råd.

får ikke lov til å begynne med antidepressiv nå så vil prøve johannesurt tilfelle jeg kan føle meg litt bedre av det

Anonymkode: bd205...760

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...