Gå til innhold

hva skjer med antidepressive medisiner som går ut på dato?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

mister de effekten eller blir de farlige å ta pga det dannes giftstoffer i dem?

Anonymkode: 783d2...4f1

Har de gått ut på dato da? Da kan du jo bare levere dem inn til apoteket,  og få fornyet resepten. Jeg vet ikke hva som skjer generelt med medisiner som går ut på dato, har aldri vært i den situasjonen. 

AnonymBruker
Anonym 2 skrev (1 minutt siden):

Har de gått ut på dato da? Da kan du jo bare levere dem inn til apoteket,  og få fornyet resepten. Jeg vet ikke hva som skjer generelt med medisiner som går ut på dato, har aldri vært i den situasjonen. 

det er gamle medisiner jeg brukte for lenge siden, men ikke nå, derfor har de gått ut på dato siden jeg bare har hatt det liggende og ikke levert inn på apotek.

Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

det er gamle medisiner jeg brukte for lenge siden, men ikke nå, derfor har de gått ut på dato siden jeg bare har hatt det liggende og ikke levert inn på apotek.

Nå sjekket jeg google,  og der sto det at medisiner gått ut på dato kan virke dårligere,  og kan være farlig å ta. Det skal leveres på apoteket. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...