Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sliter mye med det sosiale greiene. Jeg klarer ikke å holde en vanlig samtale gående fordi jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er så usikker på meg selv og jeg er elendig i smalltalk. Jeg får ikke til å ha venninner og jeg er helt alene i denne verdenen. Føler meg så innmari ensom og jeg tenker mye på hvorfor leve når ting er så vanskelig og komplisert. Jeg vil jo leve men jeg vil ikke leve med den jeg er eller leve med meg selv. Jeg er fanget inne i kroppen min og fanget i livet.

Det er så mange ting i livet jeg ikke får til og jeg skammer meg fordi jeg ikke får til ting som andre får til på min alder. Jeg er så klønete og jeg ødelegger alt hele tiden. Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre og det sosiale er så veldig vanskelig. Jeg er bare så veldig sliten og jeg føler meg helt utmattet. Er det vanlig å ha det sånn her? Jeg drømmer om å leve ett annet liv enn det livet jeg har. Jeg drømmer om at jeg hadde hatt venner jeg kunne finne på noe gøy sammen. Men jeg får det ikke helt til uansett hvor mye jeg ønsker.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (28 minutter siden):

Har du prøvd medisiner mot sosial angst? Det kan hjelpe mye.

Hva slags medisiner er det? Jeg skal til legen nå neste fredag fordi angsten min nå er så kraftig at jeg ikke klarer å snakke med naboene mine engang. Går på cipralex men det fungerer jo ikke angsten i det hele tatt ..

Anonymkode: 5383a...08a

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva slags medisiner er det? Jeg skal til legen nå neste fredag fordi angsten min nå er så kraftig at jeg ikke klarer å snakke med naboene mine engang. Går på cipralex men det fungerer jo ikke angsten i det hele tatt ..

Jeg tar Effexor og det er veldig effektivt mot depresjon, angst, sosial angst.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...