Gå til innhold

Angst i magen konstant


Novalie

Anbefalte innlegg

Jeg har angst inne i magen min hele tiden og det gjør så vondt. Det er veldig smertefullt og smertestillende hjelper ikke men det gjør så vondt. Det er en klump i magen min og klump i halsen min og det er vanskelig å puste. Føler jeg blir kvalt av luften og at det ikke er nok oksygen når jeg puster. Hjertet dunker også fort og det løper maraton selv om jeg ligger på sofaen. 
 

Hva skal jeg gjøre for at smerten skal gi seg fordi det gjør så vondt. Medisiner hjelper ikke og ikke samtaleterapi heller og jeg blir kun bare værre med tiden fordi jeg får så mange dårlige erfaringer i livet. Og når jeg får dårlige erfaringer så blir jeg enda mere usikker på meg selv. Jeg er så redd jeg dummer meg ut og redd det jeg sier eller gjør er feil. Er dette normalt å ha det sånn? 
 

Jeg er også veldig redd og engstelig av meg konstant og det gir seg ikke. I tillegg så er depresjonen ille og den konstante tristheten inne i meg. Jeg føler jeg er trist i hodet mitt. Angsten sitter i magen men depresjonen sitter i hodet. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre med livet. Jeg vil bli frisk men jeg blir ikke frisk. Hva er galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...