Gå til innhold

Liker du å hjelpe andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan like å hjelp andre som venner, familie og bekjente, men det kommer an på med hva. Spør noen meg om hjelp og jeg kan hjelpe de med det så hjelper jeg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

Nei, det gjør jeg ikke. 

Edit: Men det betyr ikke at jeg ikke hjelper dersom jeg blir spurt.

Endret av Ikkeanonymnok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler hele min verdi i det å være der for andre. Det har gjort det ekstra vanskelig etter at jeg blir syk. Da har jeg bare klart å ta vare på meg selv, og knapt nok det. Jeg hatt opplevd m begeistreteg helt verdiløs i denne perioden.

Men nå har jeg blitt bedre så jeg klarer å være der for min sønn og så har jeg begynt i styret i Mental Helse her i kommunen så jeg hatt endelig fått begynne med veldedighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg likte veldig godt å hjelpe folk før for jeg var jo menneskenes hjelper, liker ikke så godt å hjelpe folk når jeg tar medisin. Blir noe begrenset da kan man si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det som betyr mye for meg er det å kunne være til hjelp og være der for andre. Jeg strekker meg som oftest langt for å hjelpe. Noen ganger kanskje litt for langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...