Gå til innhold

Hvor lenge er vin som har stått i kjøleskapet


hipohopp2022

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hipohopp2022
Grendel skrev (2 minutter siden):

Har du satt inn en propp av noe slag? Folie over tuten?

Det er propp på den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Det er propp på den 

Jeg  et ikke eksakt, men én uke bør gå bra. Den blir kanskje fortere dårlig hvis det er lite vin (og dermed mye luft) i flaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Grendel skrev (2 minutter siden):

Jeg  et ikke eksakt, men én uke bør gå bra. Den blir kanskje fortere dårlig hvis det er lite vin (og dermed mye luft) i flaska.

Det er en kartong, holder den bare en uke?😵💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (5 minutter siden):

Det er en kartong, holder den bare en uke?😵💫

Viktig opplysning du kom med der...

En kartong varer i mange måneder etter min erfaring. Det kommer ikke noe luft inn til vinen. Hvis dem er oppbevart kaldt holder den seg i alle fall lenge.

Jeg har opplevd at en kartongbin har blitt dårlig, men den var et par år gammel og ikke beregnet på lagring. Den dugde fortsatt til matlaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
Grendel skrev (50 minutter siden):

Viktig opplysning du kom med der...

En kartong varer i mange måneder etter min erfaring. Det kommer ikke noe luft inn til vinen. Hvis dem er oppbevart kaldt holder den seg i alle fall lenge.

Jeg har opplevd at en kartongbin har blitt dårlig, men den var et par år gammel og ikke beregnet på lagring. Den dugde fortsatt til matlaging.

Ok hehe så da går den om den er 2-3 uler da regner jeg med?! Samme om deter hvitvin elle rødvin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Ok hehe så da går den om den er 2-3 uler da regner jeg med?! Samme om deter hvitvin elle rødvin?

Ja. 2-3 uker er null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...