Gå til innhold

Er ikke i form..

Anbefalte innlegg

hattifnattus
Glitter skrev (15 minutter siden):

Ja. Det er litt vanskelig å si, men jeg har mye mindre å fylle tiden med, har ikke noe oppfølging fra helsevesenet og jeg har lavere terskel for rus da, nettopp fordi jeg ikke har noe å gjøre da. Lørdag og søndag er bare så fryktelig lang og jeg føler meg veldig alene. Samtidig er jo ikke en typisk tirsdag noe mer innholdsrik, men likevel er helgene ofte tyngre. 

Ja der sier du noe. Det hadde kanskje vært bra å hatt noe fast man kunne gjort hver helg? Trenger jo ikke å være overveldende mye eller å være utendørs i flere timer, men en liten tur ut og et eller annet prosjekt som kun utføres i helgene kunne kanskje funket? 

Fortsetter under...

hattifnattus skrev (2 timer siden):

Ja der sier du noe. Det hadde kanskje vært bra å hatt noe fast man kunne gjort hver helg? Trenger jo ikke å være overveldende mye eller å være utendørs i flere timer, men en liten tur ut og et eller annet prosjekt som kun utføres i helgene kunne kanskje funket? 

Jeg går tur (ikke nå da) hver dag og annenhver helg har jeg jo ungene én natt, så sant jeg ikke er veldig dårlig, men likevel er det bare ekstra tungt. Jeg blir på en måte påminnet veldig hvor mye alene jeg er. 

Skulle helt sikkert hatt noe å gjøre i helgen ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...