Gå til innhold

Selvsikker og selvusikker

Anbefalte innlegg

Gjest Liviane

Nå har jeg akkurat kommet ut av en bipolar episode som varte i flere uker. Løsningen var riktige medisiner i riktige doser.

Det som feiler meg utenom bipolar er at jeg veksler veldig mellom normal selvsikkerhet og unormal usikkerhet på meg selv. Det viser seg både her på forumet og ellers i rl. Kunne virkelig ønske at det fantes en quick-fix for det også! 

Noen som har tips og råd for å stabilisere selvfølelsen og få bedre tillit til seg selv? Så mye enklere det hadde vært om det hadde finnes en pille man kunne ta! 

Du som har slitt med det samme, hva gjorde du for å få det bedre?

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465784-selvsikker-og-selvusikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liviane
Glitter skrev (20 timer siden):

Sliter med å være usikker på meg selv jeg også, og vet egentlig ikke hvordan forbedre det. Annet enn øving. Jeg har blitt mer usikker på meg selv enn jeg var de siste årene. Fordi jeg er mye alene og opplever lite mestring. 

Leit å høre 😕 Jeg er ikke usikker på meg selv hele tida, men det veksler. For det aller meste har jeg normal selvtillit, men plutselig kan jeg bli "angrepet" av sterk tvil på meg selv. Med meg går det heldigvis den "riktige" veien, for jeg er blitt mye bedre med årene. 

Annonse

Liviane skrev (41 minutter siden):

Leit å høre 😕 Jeg er ikke usikker på meg selv hele tida, men det veksler. For det aller meste har jeg normal selvtillit, men plutselig kan jeg bli "angrepet" av sterk tvil på meg selv. Med meg går det heldigvis den "riktige" veien, for jeg er blitt mye bedre med årene. 

Det er bra. Gjør sikkert det samme for meg en dag. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...