Gå til innhold

Vil bare dele en liten glede

Anbefalte innlegg

Gjest Liviane

Nå kan jeg endelig konstatere at jeg er ute av den blandede episoden jeg har vært i i en del uker! Den ble diagnostisert av lege, men det har variert hvor enig jeg har vært i det, alt fra helt enig til å prøve å finne alternative forklaringer. Den var nemlig ikke så kraftig, men var likevel slitsom siden den inneholdt "hele spekteret" av symptomer. I de mørkeste stundene ville jeg ikke leve lenger.. 

Da jeg bestemte meg for å "samarbeide" og fikk i meg riktige medisiner i riktige doser, ble jeg kjapt bedre. Så nå skal det bli godt å legge bak meg en lengre periode med ustabilitet. Nå sier jeg derfor "hadet" til blant annet en altfor produktiv tankevirksomhet, vekslende sinnsstemninger og energinivå, og emosjonell lettbevegelighet!

Nå er jeg bare litt sliten.. Men heretter skal jeg gjøre mitt for å ha det så bra og stabilt som mulig. Det fortjener familie og venner, men også jeg. 😊

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/465787-vil-bare-dele-en-liten-glede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hipohopp2022

Så fantastisk. Glad for at du har fått det bedre og at behandlingen har virket. Må si at du virker svært klok og at du er veldig flink til å formulere deg. Bra du «samarbeidet» (selv er jeg opp☝️ og ned 👇 der) 😺håper du får en god helg☀️🌻 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...