AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 Skrevet 25. mars 2022 er det normalt gutt på snart 5 år bruker bleier enda har forsøkt få bleiefri men ingen bra resultat no lurer på om det er noke som har med gener som gjer det noken som vet ?? Anonymkode: 0d403...485 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2022 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 21.31): er det normalt gutt på snart 5 år bruker bleier enda har forsøkt få bleiefri men ingen bra resultat no lurer på om det er noke som har med gener som gjer det noken som vet ?? Anonymkode: 0d403...485 Ekspander Jeg antar dere har vært hos legen for å sjekke at det ikke er en fysisk årsak til at han ikke klarer å holde seg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 Skrevet 25. mars 2022 Lillemus skrev (På 25.3.2022 den 21.45): Jeg antar dere har vært hos legen for å sjekke at det ikke er en fysisk årsak til at han ikke klarer å holde seg? Ekspander ja var med legen sa vis ikkje klarer holde seg kan det vere grunn men sa en kan prøve lit til vis ikkje nytter ikkje det Anonymkode: 0d403...485 0 Siter
Missimor Skrevet 30. mars 2022 Skrevet 30. mars 2022 Det er etter det jeg vet ikke normalt, selv om gutter kan være litt senere enn jenter å bli tørr. Har du hatt barn før? Går gutten din i barnehage eller er han hjemme med deg? Om han hår i barnehage regner jeg med personalet har prøvd å hjelpe til med å få han bleiefri? Jeg er enig med lilkemus at det må sjekkes ut med lege om det er noe fysisk galt. Har du kontakt med helsesykepleier? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.