Gå til innhold

hjelp med barn med ADHD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

er det normalt gutt på snart 5 år bruker bleier enda har forsøkt få bleiefri men ingen bra resultat no lurer på om det er noke som har med gener som gjer det noken som vet ??

Anonymkode: 0d403...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

er det normalt gutt på snart 5 år bruker bleier enda har forsøkt få bleiefri men ingen bra resultat no lurer på om det er noke som har med gener som gjer det noken som vet ??

Anonymkode: 0d403...485

Jeg antar dere har vært hos legen for å sjekke at det ikke er en fysisk årsak til at han ikke klarer å holde seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Jeg antar dere har vært hos legen for å sjekke at det ikke er en fysisk årsak til at han ikke klarer å holde seg?

ja var med legen sa vis ikkje klarer holde seg kan det vere grunn men sa en kan prøve lit til vis ikkje nytter ikkje det 

Anonymkode: 0d403...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter det jeg vet ikke normalt, selv om gutter kan være litt senere enn jenter å bli tørr. Har du hatt barn før? Går gutten din i barnehage eller er han hjemme med deg? Om han hår i barnehage regner jeg med personalet har prøvd å hjelpe til med å få han bleiefri? Jeg er enig med  lilkemus at det må sjekkes ut med lege om det er noe fysisk galt. Har du kontakt med helsesykepleier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...