Gå til innhold

Er man psyk om man sjekker tilgangsloggen 3 ganger daglig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver eneste dag

Anonymkode: fe792...d92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tilgangsloggen på hva?

Anonymkode: 837a2...bc6

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så mange som er helt friske og bare gjør eller tenker friske ting bestandig. Man kan si at alt er like sykt eller like friskt haha

Anonymkode: 391e6...f6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tilgangsloggen på hva?

Hvis du ikke vet hva jeg mener må du være frisk 😅

Anonymkode: fe792...d92

Skrevet

Jeg vet heller ikke hva tilgangsloggen er. Men leste en gang at en test for å se om man har et usunt forhold til noe man pleier å gjøre er å sjekke reaksjonen man får om man bestemmer seg for å ikke gjøre det en dag. Føles det ubehagelig? Blir man urolig? Leter etter unnskyldninger for å gjøre det likevel? Eller går det greit?

Det kan være en slags lakmustest for å se om det man gjør faktisk er problematisk eller ikke.

Ikkeanonymnok
Skrevet

Regner med det er tilgangsloggen på journalen på Helsenorge det er snakk om. Jeg sjekker den også ofte men ikke 3 ganger daglig. Journalen har jeg derimot sluttet å lese. 

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (3 timer siden):

Jeg vet heller ikke hva tilgangsloggen er. Men leste en gang at en test for å se om man har et usunt forhold til noe man pleier å gjøre er å sjekke reaksjonen man får om man bestemmer seg for å ikke gjøre det en dag. Føles det ubehagelig? Blir man urolig? Leter etter unnskyldninger for å gjøre det likevel? Eller går det greit?

Det kan være en slags lakmustest for å se om det man gjør faktisk er problematisk eller ikke.

Tilgansloggen er nok det på helsenorge hvor de på dps skriver ting :. jeg  sjekka den ehele tiden jeg.. fordi jeg lurte sånn på hva de tenkte om meg, 

Anonymkode: f59af...e88

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tilgansloggen er nok det på helsenorge hvor de på dps skriver ting :. jeg  sjekka den ehele tiden jeg.. fordi jeg lurte sånn på hva de tenkte om meg, 

Anonymkode: f59af...e88

Det er journalen. Tilgangsloggen er en oversikt over alle som har åpnet journalen, hvilke dokumenter de eventuelt har åpnet og bakgrunn for innsyn. 

Jeg sjekket den regelmessig før, men mistet interessen. Men når jeg feks venter på henvisning ett eller annet sted så kan jeg sjekke den for å se om noen har begynt å se på det.

AnonymBruker
Skrevet

Aha! Tror jeg har sjekket den loggen kanskje 3 ganger iløpet av 13 år i psykiatrien. Har veldig liten interesse for hvem som ser i den.

Skrevet

Jeg sjekker den ofte jevnlig, men ikke tre ganger til dagen. Akkurat nå er jeg ekstra spent for jeg skal ha ny behandler så jeg sjekker hvem som er nye ikke der.

Skrevet

Jeg har aldri sjekket den (men har ikke tilgang digitalt heller da). Jeg tenker at 3 ganger daglig er litt voldsomt. Jeg lurer, hva er begrunnelsen for å sjekke så ofte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...