Gå til innhold

Har du opplevd tepress av psykiatrien før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, har opplevd at en behandler prøvde å overtale meg til å kjøpe hund. Vedkommende mente at det ville være bra for meg. 

Anonymkode: 55f1e...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, kun kaffepress og strikkepress.

Anonymkode: d0252...6b9

Hehe, drakk så mye kaffe nå jeg var innlagt at ikke sovepillene funka... syntes det er rart at de har kaffe stående sånn at man må ta.. de burde bare ha koffeinfri syntes jeg da, men det presse jeg merka mest på var røyking.. er jo liksom ingenting å gjøre pluss at det er slik man starter samtaler med andre pasienter på lufteområder så etter hver innleggelse vebegynte jeg å røykeigjen... hehe

Anonymkode: 46ff8...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hehe, drakk så mye kaffe nå jeg var innlagt at ikke sovepillene funka... syntes det er rart at de har kaffe stående sånn at man må ta.. de burde bare ha koffeinfri syntes jeg da, men det presse jeg merka mest på var røyking.. er jo liksom ingenting å gjøre pluss at det er slik man starter samtaler med andre pasienter på lufteområder så etter hver innleggelse vebegynte jeg å røykeigjen... hehe

Anonymkode: 46ff8...670

Etter kl 17 er kaffeen koffeinfri. 

Anonymkode: ec546...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter kl 17 er kaffeen koffeinfri. 

Anonymkode: ec546...ac8

Ja, veit , er jo greit det da, men jeg får uansett ikke sove om natta om jeg drikker en hel haug før 17, jeg er veldig omfintlig for koffein.

Anonymkode: 46ff8...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sovet svært lite de siste døgnene og var nok ekstremt giret og oppkavet, og medisinene virket ikke. Jeg hadde også vært våken hele natten på psykiatrisk siden jeg kom inn. Jeg ble tilbudt varm drikkebuljong og den har jeg alltid vært svak for. Jeg drakk to kopper - og da sovnet jeg - etter halvannen times tid tror jeg sammenkrøllet på gulvet... :) Men, det er mange år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 22.37):

Ja, har opplevd at en behandler prøvde å overtale meg til å kjøpe hund. Vedkommende mente at det ville være bra for meg. 

Anonymkode: 55f1e...c05

Jeg har opplevd det samme. Og jeg har blitt overtalt, så blir hund på meg så snart jeg klarer finne den rette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...