Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg noen gode råd her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det handler om en mann jeg traff først i november, han gikk ganske fort rett på og sa etterhvert at han nylig var blitt singel. Jeg syntes han var litt for pågående, så jeg skygget litt unna han. Men vi la hverandre til på snap. Det jeg ikke visste da var at det var et forferdelig stygt brudd han nettopp kom fra. Han hadde tatt dama i utroskskap og på toppen av det hele hadde hun bitt og klort han over hele overkroppen og ansiktet, historien var lang. 

Jeg tok selv kontakt med han igjen ved en tilfeldighet for en mnd siden. Og siden holdt vi det gående. Han ba meg ut på middag og vi koste oss og ble bedre kjent. Han fortalte fortsatt ikke så mye om eksen annet enn at han hadde blitt veldig såret og at de egentlig skulle gifte seg til sommeren. Vi hadde ikke sex på første møte. 

På 4 møte så begynte vi å kose litt... Vi gjorde ting på hverandre, men hadde ikke sex. Etter den dagen så ble han då stille. Jeg spurte om noe var galt, han har vært litt nedfor (det har jeg merket også og han var sykemeldt pga han var utslitt), det han sa til svar var at etter det intime vi hadde hatt i senga, ble han tenkende. Ikke fordi han ikke likte det, men han syntes det gikk for fort frem.

Han ville derfor roe ned litt. Han sa ikke at det var stopp, men prøve å få den intimkosen litt på avstand pga tillitsbrudd og en sorg han slet med. Så lurer jeg på... Kan deg intime ha utløst noen spesielle følelser for han?

Er det sånn at han aldri vil prate med meg igjen? Hvis han likte meg, så vil han nok ikke glemme meg heller med det første. Kan det være at han kommer "tilbake" igjen når han føler seg klar? 

Han sendte meg et videoklipp av hvordan han så ut. Han hadde vel ikke forklart alt dette om det var for at han ikke var intr i meg. Jeg følte så mye stemnet mellom oss. Har nesten hatt en liten nedtur de siste dagene?, fordi jeg virkelig ikke vil gi han opp helt. 

 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
lyseblå skrev (52 minutter siden):

Hvorfor spør du han ikke?

Fordi han ville bremse opp litt og ikke fått snap av han. Har litt lyst å bli klokere på alt dette. 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi han ville bremse opp litt og ikke fått snap av han. Har litt lyst å bli klokere på alt dette. 

Anonymkode: 8c923...538

Jeg ser ikke noe galt i at du sender han en snap først nå? Eller, hvorfor tenker du at du ikke kan gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lyseblå skrev (2 timer siden):

Jeg ser ikke noe galt i at du sender han en snap først nå? Eller, hvorfor tenker du at du ikke kan gjøre det?

Fordi jeg sendte fredag kveld og jeg fikk ingen svar. Han bare åpnet. Men var jo samme dag som jeg fikk høre det fra han. Jeg føler innerst inne at han liker meg, er veldig tidlig ute med å se det jeg legger ut på history. Han er mer tilbaketeukjet. Har så lyst at vi skal ringes og prate ordentlig. Håper han vil svare på det da.. ikke vært lett for meg heller de siste dagene.. 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi jeg sendte fredag kveld og jeg fikk ingen svar. Han bare åpnet. Men var jo samme dag som jeg fikk høre det fra han. Jeg føler innerst inne at han liker meg, er veldig tidlig ute med å se det jeg legger ut på history. Han er mer tilbaketeukjet. Har så lyst at vi skal ringes og prate ordentlig. Håper han vil svare på det da.. ikke vært lett for meg heller de siste dagene.. 

Anonymkode: 8c923...538

Nr 1 han kan være usikker på seg selv. Nr 2 han er ikke klar for noe nytt og ser på deg som en rebound. 

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi jeg sendte fredag kveld og jeg fikk ingen svar. Han bare åpnet. Men var jo samme dag som jeg fikk høre det fra han. Jeg føler innerst inne at han liker meg, er veldig tidlig ute med å se det jeg legger ut på history. Han er mer tilbaketeukjet. Har så lyst at vi skal ringes og prate ordentlig. Håper han vil svare på det da.. ikke vært lett for meg heller de siste dagene.. 

Anonymkode: 8c923...538

Skjønner. Jeg tenker at hvis han ser på det du legger ut på historier så er han i alle fall fortsatt interessert? Er min tolkning, men kan selvfølgelig ikke si det sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
lyseblå skrev (2 minutter siden):

Skjønner. Jeg tenker at hvis han ser på det du legger ut på historier så er han i alle fall fortsatt interessert? Er min tolkning, men kan selvfølgelig ikke si det sikkert. 

Nei det betyr ofte ingenting. Det er vanlig og se på hva andre legger ut uten at det betyr noe… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (2 minutter siden):

Nei det betyr ofte ingenting. Det er vanlig og se på hva andre legger ut uten at det betyr noe… 

Det kan være du har rett i det. Jeg tenker bare at om han ikke var interessert så hadde han ikke åpnet dem da det hun gjør ikke ville være noe han hadde brydd seg noe særlig om, spesielt om han ikke var interessert å ha noe kontakt? (Ikke at jeg vet noe som helst om det, bare tenker det kanskje ville være mest sannsynlig?) Men det er jo bare mine refleksjoner rundt det, kan godt være det er helt feil tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Det kan være du har rett i det. Jeg tenker bare at om han ikke var interessert så hadde han ikke åpnet dem da det hun gjør ikke ville være noe han hadde brydd seg noe særlig om, spesielt om han ikke var interessert å ha noe kontakt? (Ikke at jeg vet noe som helst om det, bare tenker det kanskje ville være mest sannsynlig?) Men det er jo bare mine refleksjoner rundt det, kan godt være det er helt feil tankegang.

Jeg står i en lignende situasjon akkurat nå. Jeg åpner historier / snap uten at jeg nødvendigvis er så intr i en som er veldig intr i meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lyseblå skrev (14 minutter siden):

Skjønner. Jeg tenker at hvis han ser på det du legger ut på historier så er han i alle fall fortsatt interessert? Er min tolkning, men kan selvfølgelig ikke si det sikkert. 

Føler jeg også. Fordi han kikker med ett liksom. Hvis det er noen jeg ikke interesserer meg for, så orker jeg ikke se hva de legger ut heller. En annen ting er at han åpner mine snapper veldig kjapt hvis jeg skriver til han. Han har også fortsatt alle bildene mine han har lagret av meg der. 

Kanskje han er redd jeg er ei han ikke kan stole på? Lett å få i sengen? Vet ikke. Vet ikke hvorfor han trakk seg bort om han fortsatt liker meg littebitt. Han betyr noe rart for meg, etter så kort tid. 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lyseblå skrev (2 minutter siden):

Det kan være du har rett i det. Jeg tenker bare at om han ikke var interessert så hadde han ikke åpnet dem da det hun gjør ikke ville være noe han hadde brydd seg noe særlig om, spesielt om han ikke var interessert å ha noe kontakt? (Ikke at jeg vet noe som helst om det, bare tenker det kanskje ville være mest sannsynlig?) Men det er jo bare mine refleksjoner rundt det, kan godt være det er helt feil tankegang.

Er enig med deg. Jeg sammenligner med meg selv. Menn som prøver seg på meg som jeg overhodet ikke er intr i, verken åpner snappen de sin eller de sin historie, kanskje litt slemt. Det er fordi jeg ikke vil vise interesse og ikke er interessert. Ts :)

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler jeg også. Fordi han kikker med ett liksom. Hvis det er noen jeg ikke interesserer meg for, så orker jeg ikke se hva de legger ut heller. En annen ting er at han åpner mine snapper veldig kjapt hvis jeg skriver til han. Han har også fortsatt alle bildene mine han har lagret av meg der. 

Kanskje han er redd jeg er ei han ikke kan stole på? Lett å få i sengen? Vet ikke. Vet ikke hvorfor han trakk seg bort om han fortsatt liker meg littebitt. Han betyr noe rart for meg, etter så kort tid. 

Anonymkode: 8c923...538

Jeg vet ikke. Håper du får snakket med han snart, er ikke lett å gå rundt slik å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke. Håper du får snakket med han snart, er ikke lett å gå rundt slik å vente.

Er ikke det. Tenker jeg skal spørre han imorgen om å ringes. Håper han svarer meg. Og om ikke han svarer meg på det blir jeg nesten frustrert. Vil så ha noen svar bare.... Vi er jo ikke uvenner. Jeg har jo ikke utnyttet han eller vært fæl mot han. 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke det. Tenker jeg skal spørre han imorgen om å ringes. Håper han svarer meg. Og om ikke han svarer meg på det blir jeg nesten frustrert. Vil så ha noen svar bare.... Vi er jo ikke uvenner. Jeg har jo ikke utnyttet han eller vært fæl mot han. 

Anonymkode: 8c923...538

Det høres fornuftig ut å gjøre. Krysser fingrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Det høres fornuftig ut å gjøre. Krysser fingrene. 

Hallo jeg hadde et svar til deg…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Hallo jeg hadde et svar til deg…. 

Hva ville du jeg skulle svare på tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

At du forstod det 

Det med at du er i en lignende situasjon og tenker at det å åpne ofte ikke betyr noe? Forsto det. Tenker det er nok forskjellig fra person til person hva man gjør og hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...