Gå til innhold

Ønsker innleggelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg greier ikke holde meg våken mange timene på dagen selv om jeg sover på natten 

dette er veldig vanskelig 

kan man legges inn på DPS for dette? For å få hjelp til å holde seg våken? Få struktur 

Anonymkode: ed2a8...4b7

Vet ikke, men med din lidelse virker det som en god grunn. Det å få orden på døgnrytmen kan være med på å stabilisere eller hindre videre utvikling av sykdom. Et par ganger har jeg blitt lagt inn på DPS til det som kalles for stabiliseringsopphold, hvor blant annet dette med døgnrytme og faste måltider har vært en del av fokuset. Hensikten bak var å stabilisere sykdom i utbrudd.

Endret av Liviane
AnonymBruker
Liviane skrev (22 minutter siden):

Vet ikke, men med din lidelse virker det som en god grunn. Det å få orden på døgnrytmen kan være med på å stabilisere eller hindre videre utvikling av sykdom. Et par ganger har jeg blitt lagt inn på DPS til det som kalles for stabiliseringsopphold, hvor blant annet dette med døgnrytme og faste måltider har vært en del av fokuset. Hensikten bak var å stabilisere sykdom i utbrudd.

Slike opphold har jeg også hatt og jeg har samme sykdom som deg. Tror det er ganske vanlig. Effektivt er det og. 

Anonymkode: 57624...03b

Annonse

Jeg tenker det kan være fornuftig. 

Jeg får stabiliserende innleggelser. Er ikke slik at jeg alltid har blitt styggdårlig når jeg kommer inn. Det er for å hjelpe meg med å rette opp ubalansen før jeg faktisk blir styggdårlig. Da klarer jeg meg også med en kortere innleggelse og også uten at ting går galt.

FjellOgDalar

Jeg har også god erfaring med kortere stabiliseriingsopphold når det har vært ille. Få på plass døgnrytme, få i seg fornuftig mat til fornuftige tider, litt  skjerming fra de daglige omgivelsene, nok  søvn osv. Det er ikke noe å tape på å spørre, TS. Kanskje synes de i hjelpeapparatet det er en god ide. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...