Gå til innhold

Blødning etter mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går oppdaget jeg en blødning med synlig blod på papiret. Jeg var ferdi med mensfn for en uke siden. Hadde sex 2 dager etter mensen, men lite sannsynlig for graviditet.

noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 52e73...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har opplevd det samme. Er vanlig at det skjer av og til så vidt jeg har fått med meg. Men hvis det er vedvarende ville jeg fått sjekket det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I går oppdaget jeg en blødning med synlig blod på papiret. Jeg var ferdi med mensfn for en uke siden. Hadde sex 2 dager etter mensen, men lite sannsynlig for graviditet.

noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 52e73...4cf

Slett ikke uvanlig og om det er bare litt blod og en gang iblant så er det neppe noe å bekymre seg over. Jeg hadde en lang periode typisk litt blod etter samleie i perioden mellom eggløsning og mens (altså mens livmorslimhinnen vokste), viste seg at jeg hadde en ufarlig polypp på livmorhalsen. Da den ble fjernet forsvant det. Ellers er det heller ikke uvanlig med en ørliten blødning i forbindelse med eggløsning, sånn at man ser litt blod i eggløsningsslimet omtrent bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...