Gå til innhold

Redd for å si fra til utleier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ok, dette er en teit problemstilling, jeg vet. Men det er altså slik at jeg er redd for å si fra til utleier om noe som har sluttet å fungere (vil ikke si hva for jeg er så redd å bli gjenkjent - også teit, jeg vet). Men altså, det er sannsynligvis ikke noe jeg har gjort som har gjort det, men likevel er jeg litt redd for at han kommer til å påstå det. I tillegg er jeg litt redd for at han skal begynne å snakke til meg (sånn typisk småprat). Både fordi jeg synes det er veldig vanskelig og fordi jeg har vert vekke i omtrent 1/2 år fordi jeg har vert innlagt på psykiatrisk. Er så redd for å bli spurt om det. Hva sier jeg da? Kan ikke si at jeg har vert på ferie heller akkurat? Sikkert teit tenkt av meg alt dette, men er vanskelig for meg å ikke tenke slik og være redd.

Anonymkode: f3e47...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Glemte spørre: Hvordan løser jeg dette på best mulig måte? Hva gjør jeg? Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du begrunner det med å være ærlig. At du er redd for denne typen konfrontasjoner. Bare gjør det, ikek bruk så mye tid på å tenke frem eller tilbake. Du trenger å øve deg på det :) 

Anonymkode: 6b952...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du begrunner det med å være ærlig. At du er redd for denne typen konfrontasjoner. Bare gjør det, ikek bruk så mye tid på å tenke frem eller tilbake. Du trenger å øve deg på det :) 

Anonymkode: 6b952...d54

Mener du at jeg skal si: "Jeg er litt redd for at du skal anklage meg for å ha ødelagt den"? Eller lignende? Eller har jeg misforstått da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt du skal gi huseier beskjed om noe ikke fungerer. Og om han kommenterer at du har vært borte, kan du jo planlegge hva du ønsker og er komfortabel med. Du har ikke informasjonsplikt til huseier på helsa di. Du kan si at du har hatt helseproblemer, eller at du har vært å besøkt familie. Etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...