Gå til innhold

Kjenner du, eller har du kjent, en psykopat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En narsissist eller en som var machiavellist?

Anonymkode: c9cae...2aa

Kjenner en narsissist ja, utrolig slitsomt å være rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min tidligere stefar. 

Far til mine barn har en del trekk og mishandlet meg psykisk, men tror ikke han hadde fått diagnosen. 

En eks og min stefar derimot er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (17 minutter siden):

Og min tidligere stefar. 

Far til mine barn har en del trekk og mishandlet meg psykisk, men tror ikke han hadde fått diagnosen. 

En eks og min stefar derimot er det ingen tvil om.

Men kan han da ha omsorg for barn? Barn tar vel skade av psykopatiske fedre også?

Anonymkode: c0fe5...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men kan han da ha omsorg for barn? Barn tar vel skade av psykopatiske fedre også?

Anonymkode: c0fe5...b20

Han er ikke psykopatisk. Han har trekk fra narsissme, men bortsett fra at han er autoritær og streng samt kanskje ikke er flink til å snakke med de om det emosjonelle så fungerer han som far. Ut fra hvordan jeg vet han var før, og barnevernet er jo fornøyd. Jeg har ikke så mye jeg skulle sagt, men ungene ser ut til å ha det bra.

Er en annen eks av meg som er (diagnostisert) psykopat. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane

Om vedkommende jeg tenker på var rein psykopat vet jeg ikke, men i alle fall hadde hun psykopatiske trekk. Og ja, merk at jeg skriver hun og ikke han.. kvinner kan også være psykopater eller ha psykopatiske trekk. 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (5 timer siden):

Noen som har blitt straffet med "silent treatment" av en narsissist eller en psykopat før?

Jeg har og det er grusomt!

Anonymkode: e98a3...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...