Gå til innhold

Mangler følelse nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarer ikke ta opp dette tema med fastlegen, så spør derfor her. 

Jeg føler/tenker at jeg mangler følelse nedentil. Har egentlig ikke tenkt spesielt over det før nå, men det har alltid vert likt. Det er ikke slik at jeg ikke føler noe, men det jeg tenker spesielt over er at det føles ikke godt når jeg onanerer. Hva kan dette være? 

Anonymkode: c4f60...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det skulle stå "men det har alltid vert slik". Er ikke så god på å formulere meg. Vil også legge til at det altså ikke har forverret seg eller blitt bedre. 

Anonymkode: c4f60...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg klarer ikke ta opp dette tema med fastlegen, så spør derfor her. 

Jeg føler/tenker at jeg mangler følelse nedentil. Har egentlig ikke tenkt spesielt over det før nå, men det har alltid vert likt. Det er ikke slik at jeg ikke føler noe, men det jeg tenker spesielt over er at det føles ikke godt når jeg onanerer. Hva kan dette være? 

Anonymkode: c4f60...c51

Da hadde jeg sluttet å onanere. 

Anonymkode: 7d361...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da hadde jeg sluttet å onanere. 

Anonymkode: 7d361...1f6

Ja, det er ikke så ofte jeg gjør det. Mener du at det at jeg onanerer kan ha gjort at jeg mangler følelse? Eller misforstår jeg nå?

Anonymkode: c4f60...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er ikke så ofte jeg gjør det. Mener du at det at jeg onanerer kan ha gjort at jeg mangler følelse? Eller misforstår jeg nå?

Anonymkode: c4f60...c51

Nei, jeg mener at det ikke virker som noe poeng å onanere når du ikke har følelser der nede. 

Anonymkode: 7d361...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (2 timer siden):

Kan det være at du har lav sexdrift?

Det kan være. Har det noe med hormonene å gjøre? Er det noe å gjøre med det?

Anonymkode: c4f60...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det kan være. Har det noe med hormonene å gjøre? Er det noe å gjøre med det?

Anonymkode: c4f60...c51

Det kan være hormoner eller mangel på overskudd. Det er ikke sikkert det lav sexlyst er årsaken. Jeg bare tenkte at det kunne vært en årsak fordi lystproblemer er ganske vanlig.

Du slipper nok ikke unna å snakke med fastlegen hvis du vil ha et sikkert svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (6 timer siden):

Det kan være hormoner eller mangel på overskudd. Det er ikke sikkert det lav sexlyst er årsaken. Jeg bare tenkte at det kunne vært en årsak fordi lystproblemer er ganske vanlig.

Du slipper nok ikke unna å snakke med fastlegen hvis du vil ha et sikkert svar.

Med mangel på overskudd tenker du på overskudd som i at man mangler energi og at man er sliten da? Eller?

Anonymkode: c4f60...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 21.25):

Jeg klarer ikke ta opp dette tema med fastlegen, så spør derfor her. 

Jeg føler/tenker at jeg mangler følelse nedentil. Har egentlig ikke tenkt spesielt over det før nå, men det har alltid vert likt. Det er ikke slik at jeg ikke føler noe, men det jeg tenker spesielt over er at det føles ikke godt når jeg onanerer. Hva kan dette være? 

Anonymkode: c4f60...c51

Gå til en god gynekolog så får du nok mer svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 21.25):

Jeg klarer ikke ta opp dette tema med fastlegen, så spør derfor her. 

Jeg føler/tenker at jeg mangler følelse nedentil. Har egentlig ikke tenkt spesielt over det før nå, men det har alltid vert likt. Det er ikke slik at jeg ikke føler noe, men det jeg tenker spesielt over er at det føles ikke godt når jeg onanerer. Hva kan dette være? 

Anonymkode: c4f60...c51

Hvis dette er noe som plager / bekymrer deg så kan du jo f.eks. forsøke andre måter å onanere på, sexleketøy om du ikke har gjort det tidligere f.eks. Bruke fantasien mer når du onanerer? Se for deg ting du tenner på og som kan gi deg mer lyst? Jeg tror på at om man onanerer sjelden så får man også mindre lyst, så om man vil få opp lysten så må man også få opp frekvensen. Men da må man jo bli kjent med sin egen kropp og finne ut hva man egentlig liker og tenner på. :)

Om det ikke er noe du savner, men at du bare lurer på hvorfor det er sånn så er det kanskje ikke så farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 14.30):

Med mangel på overskudd tenker du på overskudd som i at man mangler energi og at man er sliten da? Eller?

Anonymkode: c4f60...c51

Sykdom, stress, fysisk utmattelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...