Gå til innhold

Alder på dere som sliter psykisk og er her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
lyseblå skrev (Akkurat nå):

Hvorfor lurer du på om du er umoden? Man er jo ikke det fordi man sliter psykisk. Det har jo ingenting med hverandre å gjøre. For å svare på spørsmålet så er jeg 28 år. 

Takk for det, du har vel rett. Men tror jeg er en av de eldste her nå, så føler meg litt gammel (og derfor tenker jeg at jeg må være umoden). Men dypest sett har jeg et par diagnoser jeg ikke kan noe for. Og sykdommer kan man jo ha uansett alder. Så .. 

Anonymkode: 27af2...201

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for det, du har vel rett. Men tror jeg er en av de eldste her nå, så føler meg litt gammel (og derfor tenker jeg at jeg må være umoden). Men dypest sett har jeg et par diagnoser jeg ikke kan noe for. Og sykdommer kan man jo ha uansett alder. Så .. 

Jeg tenker at det ikke gjør noe at du at du skulle være en av de eldste. Hvorfor tenker du det egentlig? Spør bare fordi jeg synes det er interessant bare for å få sagt det. Alder har ingenting å si slik jeg ser det.

Annonse

AnonymBruker
lyseblå skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at det ikke gjør noe at du at du skulle være en av de eldste. Hvorfor tenker du det egentlig? Spør bare fordi jeg synes det er interessant bare for å få sagt det. Alder har ingenting å si slik jeg ser det.

Noen ganger (eller er det ofte?) er jeg så usikker på meg selv og egen vurderingsevne, så må spørre og spørre om alt mulig. Det tror jeg er umodent når man er så gammel som meg.. 

Dory skrev (4 minutter siden):

Jeg er 42. Føler meg også umoden/barnlig. Føler jeg har mistet meg selv på veien, og  ikke lengre hvem jeg er. Mulig det er sånn til deg og- og at det er derfor vi føler oss umoden? 

Vet ikke om jeg noen gang har funnet meg egentlig.. Joda, jeg har jo mye som er på plass i livet. :)

Fru2020 skrev (6 minutter siden):

Jeg er i førtiårene så ikke så langt fra deg.

Godt å vite at det finnes flere i 40-årene :)

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen ganger (eller er det ofte?) er jeg så usikker på meg selv og egen vurderingsevne, så må spørre og spørre om alt mulig. Det tror jeg er umodent når man er så gammel som meg.. 

Slik har jeg det også. Vet ikke om jeg ville kalt det umodent? Jeg tenker man kan være usikker uavhengig av alder uten at det nødvendigvis er fordi man er umoden. Det kan nok naturligvis være derfor også, men ikke alltid tror jeg. Er bare mine tanker rundt det altså. Kan være jeg sporer fullstendig av her nå men. 

hipohopp2022
lyseblå skrev (6 minutter siden):

Slik har jeg det også. Vet ikke om jeg ville kalt det umodent? Jeg tenker man kan være usikker uavhengig av alder uten at det nødvendigvis er fordi man er umoden. Det kan nok naturligvis være derfor også, men ikke alltid tror jeg. Er bare mine tanker rundt det altså. Kan være jeg sporer fullstendig av her nå men. 

Jeg tenker på det kommer an på hva man har opplevd. 

AnonymBruker
lyseblå skrev (6 minutter siden):

Tror du har mye rett i det du sier. Jeg vet at jeg absolutt ikke er umoden sånn "all over".

hipohopp2022
Dory skrev (54 minutter siden):

Jeg er 42. Føler meg også umoden/barnlig. Føler jeg har mistet meg selv på veien, og  ikke lengre hvem jeg er. Mulig det er sånn til deg og- og at det er derfor vi føler oss umoden? 

Jeg føler meg veldig moden. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...