Gå til innhold

Beko stekeovn. Noen som har erfaringer med merket?


FjellOgDalar

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar

Jeg er for tida i startgropa med å få pusset opp kjøkkenet mitt, og har i den forbindelse fått et tilbud. Det inkluderer en integrert stekeovn av merket Beko. Det er helt ukjent for meg, så jeg lurer på om noen her har vært borti det. Positivt? Negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar skrev (7 timer siden):

Jeg er for tida i startgropa med å få pusset opp kjøkkenet mitt, og har i den forbindelse fått et tilbud. Det inkluderer en integrert stekeovn av merket Beko. Det er helt ukjent for meg, så jeg lurer på om noen her har vært borti det. Positivt? Negativt?

Ser på Elkjøp at det er komfyrer i en lavere til middels prisklasse, sikkert greie, men om du har råd ville jeg personlig gått for et mer kjent merke, selv om merket ikke er helt ukjent det heller. Vi valgte å gå for Bosch stekeovn og Siemens koketopp og har ikke angret på det. :) Hadde en laaaang runde i fjor mens vi tenkte oss om og tittet på mange alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...