Gå til innhold

Dysmorfofobi (kroppsdysmorfisk lidelse)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
lyseblå skrev (31 minutter siden):

Det er slik for meg og, selv når jeg var 20 kg lettere enn det jeg er nå og var helt på grensen til undervekt var det ikke bra nok. Jeg vil tro det er slik for menn og bare at de ikke snakker like mye om det? 

Ja det er vel slik for menn og med kroppsbildet. Jeg og var undervektig en gang jeg var veldig dårlig psykisk, da sa jeg til Gud jeg skulle aldri klage på vekten mer bare jeg ble bra. Så lett var det ikke, men tenker på det innimellom. Det viktigste er jo å være bra og ikke hvordan kroppen ser ut. 

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja det er vel slik for menn og med kroppsbildet. Jeg og var undervektig en gang jeg var veldig dårlig psykisk, da sa jeg til Gud jeg skulle aldri klage på vekten mer bare jeg ble bra. Så lett var det ikke, men tenker på det innimellom. Det viktigste er jo å være bra og ikke hvordan kroppen ser ut. 

Ja, det er det. Jeg forsøker lære meg  det å få endret fokuset til det som faktisk er viktig og å akseptere meg selv for den jeg er. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...