Gå til innhold

Folks opptatthet av sex skjønner jeg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og nå må jeg si noe om det etter å ha lest her. Særlig etter siste. Noen runker ofte og noen har elskerinner og jeg vet ikke hva. Hva er greia? Jeg har aldri hatt sex med noen men har hatt det av og til alene da. Trenger ikke sex for det meste. Er ikke noe opptatt av det. Har aldri vært det igrunn. Har så mye annet å være opptatt av. Kan gå måneder mellom hver gang. Jeg er nok mer unormal enn han under meg som runker flere ganger til dagen. Ihvertfall vil jeg bli sett på som det av andre hvis de fikk vite. Men er ikke det litt rart? Hvorfor skal det å runke hver jævla dag være mer normalt enn å runke en gang i måneden eller så? Begynt på 30 årene.

Anonymkode: 07904...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og nå må jeg si noe om det etter å ha lest her. Særlig etter siste. Noen runker ofte og noen har elskerinner og jeg vet ikke hva. Hva er greia? Jeg har aldri hatt sex med noen men har hatt det av og til alene da. Trenger ikke sex for det meste. Er ikke noe opptatt av det. Har aldri vært det igrunn. Har så mye annet å være opptatt av. Kan gå måneder mellom hver gang. Jeg er nok mer unormal enn han under meg som runker flere ganger til dagen. Ihvertfall vil jeg bli sett på som det av andre hvis de fikk vite. Men er ikke det litt rart? Hvorfor skal det å runke hver jævla dag være mer normalt enn å runke en gang i måneden eller så? Begynt på 30 årene.

Anonymkode: 07904...220

Eller kun i høytidsdagene?

Anonymkode: f6259...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller kun i høytidsdagene?

Anonymkode: f6259...d20

Jeg er seriøs. Dette er ikke tull! Er helt seriøs. 

Anonymkode: 07904...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og nå må jeg si noe om det etter å ha lest her. Særlig etter siste. Noen runker ofte og noen har elskerinner og jeg vet ikke hva. Hva er greia? Jeg har aldri hatt sex med noen men har hatt det av og til alene da. Trenger ikke sex for det meste. Er ikke noe opptatt av det. Har aldri vært det igrunn. Har så mye annet å være opptatt av. Kan gå måneder mellom hver gang. Jeg er nok mer unormal enn han under meg som runker flere ganger til dagen. Ihvertfall vil jeg bli sett på som det av andre hvis de fikk vite. Men er ikke det litt rart? Hvorfor skal det å runke hver jævla dag være mer normalt enn å runke en gang i måneden eller så? Begynt på 30 årene.

Anonymkode: 07904...220

Er ikke opptatt av sex jeg heller og mannen sier jeg er aseksuell, det kan vel stemme. Bare i mine hypomanier/manier har jeg vært overopptatt av sex, sånn at det ble for mye for min mann. Men det er jo vanlig at folk er opptatt av å ha sex, det gir jo nytelse for dem og det vil de jo ha. Sex er en del av livet for mange og det er jo det som er normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å onanere flere ganger om dagen eller noen få ganger i året tenker jeg nok er ytterpunkt av normalen. Ingen har sagt at det ene er mer normalt enn det andre.

Ellers lurer jeg på hva det er å lure på. Du er ikke interessert, men andre er det. Det blir som mitt forhold til strikking. Det er en drift de fleste har. Det gjør at folk finner sammen og det skaper en del drama. Det er også noe man snakker lite om i hverdagen. Det er ikke rart det blir litt fokus på det i et nettforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (3 minutter siden):

Det å onanere flere ganger om dagen eller noen få ganger i året tenker jeg nok er ytterpunkt av normalen. Ingen har sagt at det ene er mer normalt enn det andre.

Ellers lurer jeg på hva det er å lure på. Du er ikke interessert, men andre er det. Det blir som mitt forhold til strikking. Det er en drift de fleste har. Det gjør at folk finner sammen og det skaper en del drama. Det er også noe man snakker lite om i hverdagen. Det er ikke rart det blir litt fokus på det i et nettforum.

Strikking? En drift mange har? Drama med kjerringer som sitter og strikker? Og kaller sex drama? Oi. Blir ikke tatt seriøst her skjønner jeg. Over og ut. Ha et fint liv videre!

Anonymkode: 07904...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Strikking? En drift mange har? Drama med kjerringer som sitter og strikker? Og kaller sex drama? Oi. Blir ikke tatt seriøst her skjønner jeg. Over og ut. Ha et fint liv videre!

Anonymkode: 07904...220

Jeg ser at innlegget mitt ble rart. Setningen om strikking ble hengende i lufta.

Rettelse:

Ditt forhold til sex er som mitt forhold til strikking. Selv om jeg er uinteressert så erkjenner jeg at andre er interessert  

Sex er en drift de fleste har. Etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har veldig lav sexlyst. Har vært i forhold med menn og jeg har vel hatt genuint lyst et par ganger i året, men klarer meg lenge med å onanere. Nå har jeg valgt å være singel fordi jeg ikke orket mer pliktsex.

Anonymkode: 7fdf8...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...