Gå til innhold

Tenner damer på stor penis? 😁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

?

Anonymkode: 627f5...4f3

Nei, tenner på mannen og om han kan å bruke det han er utstyrt med så spiller størrelsen mindre rolle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt det som prioritet. Når venninne snakket om kjæresten sin store penis ble jeg bare ukomfortabel. Hvorfor skulle det bry meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bedre en en liten sossis i hvert fall. Men det kommer an på utseende også. Noen pikker er stygge uansett hvor store de er.

Anonymkode: 7be6e...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (9 minutter siden):

Har aldri hatt det som prioritet. Når venninne snakket om kjæresten sin store penis ble jeg bare ukomfortabel. Hvorfor skulle det bry meg?

Er det vanlig å snakke med sine venninner om sin manns penis?! 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Er det vanlig å snakke med sine venninner om sin manns penis?! 😲

Jeg har aldri gjort det. Men jeg vet om min ene venninnes peniser gjennom årene ja. Hehe. 

Kanskje det blir for mye informasjon sidestilt da jeg i en passende kontekst (trodde jeg, 16 år gammel) sa jeg pleide å våkne av orgasmer som begynte i søvne. Jeg trodde det var helt vanlig jeg, men det var visst ikke det, for hun bare "å herregud TMI!". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (12 minutter siden):

Jeg har aldri gjort det. Men jeg vet om min ene venninnes peniser gjennom årene ja. Hehe. 

Kanskje det blir for mye informasjon sidestilt da jeg i en passende kontekst (trodde jeg, 16 år gammel) sa jeg pleide å våkne av orgasmer som begynte i søvne. Jeg trodde det var helt vanlig jeg, men det var visst ikke det, for hun bare "å herregud TMI!". ;)

Det er ikke helt uvanlig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (22 minutter siden):

Er det vanlig å snakke med sine venninner om sin manns penis?! 😲

Hehe… for et tema 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Hehe… for et tema 

Som dere kanskje har skjønt snakker jeg om det meste, men informasjon om min manns penis er ikke noe jeg deler med andre gitt. Ærlig talt. Jeg hadde blitt dritsur om han hadde delt detaljer om mitt kjønn med sine kompiser altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (31 minutter siden):

Som dere kanskje har skjønt snakker jeg om det meste, men informasjon om min manns penis er ikke noe jeg deler med andre gitt. Ærlig talt. Jeg hadde blitt dritsur om han hadde delt detaljer om mitt kjønn med sine kompiser altså.

Det skjønner jeg godt altså, noe er en privatsak 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nja, ikke akkurat. Foretrekker heller til den til han jeg holder på med nå på 11 cm, enn en gammel flørt sin som var 21!

Anonymkode: 71649...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Normal størrelse er rundt 23 cm, alt under uakseptabelt! 

Anonymkode: 82277...4ff

Håper det ga deg glede å skrive dette…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (2 minutter siden):

Håper det ga deg glede å skrive dette…

??

Anonymkode: 82277...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har penis-trollene fra Kvinneguiden funnet veien over hit nå. Jaja, sånn går no dagan.

Anonymkode: e28ff...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Normal størrelse er rundt 23 cm, alt under uakseptabelt! 

Anonymkode: 82277...4ff

Ettersom skjeden i opphisset tilstand er ca. 12-13 cm (7-10 cm i avslappet tilstand) så er det ikke nødvendigvis godt å bli penetrert av en penis på 23 cm... Nei, gi meg heller en på 12-15 cm og en kar som vet hvordan han skal bruke den! Ikke for det, jeg har vært borti en på 23 cm med en meget dyktig innehaver også. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Ettersom skjeden i opphisset tilstand er ca. 12-13 cm (7-10 cm i avslappet tilstand) så er det ikke nødvendigvis godt å bli penetrert av en penis på 23 cm... Nei, gi meg heller en på 12-15 cm og en kar som vet hvordan han skal bruke den! Ikke for det, jeg har vært borti en på 23 cm med en meget dyktig innehaver også. ;) 

 

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Ettersom skjeden i opphisset tilstand er ca. 12-13 cm (7-10 cm i avslappet tilstand) så er det ikke nødvendigvis godt å bli penetrert av en penis på 23 cm... Nei, gi meg heller en på 12-15 cm og en kar som vet hvordan han skal bruke den! Ikke for det, jeg har vært borti en på 23 cm med en meget dyktig innehaver også. ;) 

TMI 

Anonymkode: 82277...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...