Gå til innhold

hva er det rette..( alternativer.. (?)..)


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Er lei av å ha hodet trøkt ned av problemer og ting som må løses.

Pokker heller. det var noe konkret ( kanskje ikke.. ) jeg gjerne ville hatt noen synspunkter på..

1. dra hjem, maaaange mil, bo hos mamma en stund, bytte psyk, bo på et rolig sted, men inegn fremtid der, langt til skole, jobb etc, og ingen venner som bor der, og jeg og mamma er ikke bestiser når vi bor sammen, har flyttet hjem før. vi har mye bedre kontakt nå over tlf. vil ikke ødelegge det. ikk evet hun alt heller.

2 . bo her. blir ikke kasta ut med det første. ingen venner. men fremtidsutsikter m jobb og skole, ikke langt til byen, eller skogen, men er kjøreavstand. Innleggelse og nytt liv her . ( har flyttet på meg ved flere anl., og kanskje på tide å bli..?)

Tar kanskje lengre tid, fordi det er så mye.. og nytt .. og inegnting veldig fast. )

3. blir her. tar det som det kommer, forsøker å få øk. støtte / råd til hjemreiser, drar hjem oftere ( har ikke vært hjemme på siden lenge før jul)

satser på at det kan både gi meg litt ro og ferie, men ikke slitsomt mellom meg og mamma, og så alt det nye her og håpe at jeg får bedre hjelp tilbake til livet, og at her kan jeg trives og skape meg noe eget..??

Passer jeg bare der jeg er født og oppvokst.?? vil uroen gi seg med piller og rett beh., eller vil jeg forbli rotløs..?

Hvordan leve alene, med allte tanker.. hvordan lære seg å studere.. konsentrere, lære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv ut 2 - evt. etterhvert kombinert med turer til hjemstedet ditt så ofte du har tid og lyst.

Ikke flytt på deg nå som du omsider er i en konstruktiv dialog med behandlingsapparatet. Sats på å få god behandling, og etterhvert skole/jobb. Si fra til terapeuten din at du også trenger hjelp til å finne ut av hva du kan gjøre på dagtid den nærmeste tiden fremover.

Vær litt tålmodig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Prøv ut 2 - evt. etterhvert kombinert med turer til hjemstedet ditt så ofte du har tid og lyst.

Ikke flytt på deg nå som du omsider er i en konstruktiv dialog med behandlingsapparatet. Sats på å få god behandling, og etterhvert skole/jobb. Si fra til terapeuten din at du også trenger hjelp til å finne ut av hva du kan gjøre på dagtid den nærmeste tiden fremover.

Vær litt tålmodig :-)

; -)..

ja.. er litt utålmodig kanskje..

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...