Gå til innhold

Smertestillende

hipohopp2022

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Paracet og Ibux er vanlig kombinasjon, men dette med doser skal jeg ikke gå inn på og vil tro din undervekt krever individuelle hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Ser det står 3 ganger i døgnet. Men jeg fant ut av det. 

Hør med legen! :) Felleskatalogen tar ikke hensyn til alvorlig undervekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

I vår familie pleier vi å bruke enten dosen med paracet eller dosen med ibux. Bare ved helt spesielle tilfeller kombinerer vi. Jeg synes du skal snakke med legen din om dose akkurat du trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (8 minutter siden):

Hvor er du @Lillemus

Hva mener du? Jeg vil ikke svare på medisinspørsmål da jeg ikke har nok kunnskaper om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Hva mener du? Jeg vil ikke svare på medisinspørsmål da jeg ikke har nok kunnskaper om det.

Jeg skulle bare se om du enda var her, siden jeg ikke har sett deg på en stund. Og dette var avsporing i min egen tråd😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle bare se om du enda var her, siden jeg ikke har sett deg på en stund. Og dette var avsporing i min egen tråd😁

Joda, jeg er her jeg. :) Men svarer ikke i alle tråder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Joda, jeg er her jeg. :) Men svarer ikke i alle tråder da.

Hadde jeg ikke heller gjort om jeg hadde kunne gjort det jeg skulle denne påsken 🙈fikk plutselig  mye tid😅

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...