Gå til innhold

Han lurte meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han lurte meg til å tro at han hadde fått følelser for meg -bare for å holde på meg sånn at han skulle få ha noen å stikke pikken sin i. Jeg lurte meg selv til å tro at jeg også hadde fått følelser for han i det jeg dessverre forvekslet hans evne til å tilfredsstille meg med "kjærlighet".

Det er konklusjonen jeg har kommet fram til etter å ha hatt en elsker i et par måneder, og alt er bare til å spy av 🤮🤮🤮

Har gjort det slutt, men vet ikke hvordan jeg skal klare å leve videre med meg selv etter dette. Jeg er dypt skamfull!

Anonymkode: b4ba6...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han lurte meg til å tro at han hadde fått følelser for meg -bare for å holde på meg sånn at han skulle få ha noen å stikke pikken sin i. Jeg lurte meg selv til å tro at jeg også hadde fått følelser for han i det jeg dessverre forvekslet hans evne til å tilfredsstille meg med "kjærlighet".

Det er konklusjonen jeg har kommet fram til etter å ha hatt en elsker i et par måneder, og alt er bare til å spy av 🤮🤮🤮

Har gjort det slutt, men vet ikke hvordan jeg skal klare å leve videre med meg selv etter dette. Jeg er dypt skamfull!

Anonymkode: b4ba6...5e6

Det er da ingenting å skamme seg over. Sett det på kontoen for erfaringer, rett ryggen og gå videre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 timer siden):

Det er da ingenting å skamme seg over. Sett det på kontoen for erfaringer, rett ryggen og gå videre. :) 

Ja, det er vel ikke annet å gjøre kanskje. Jeg trodde jo ikke akkurat på "kjærlighet" som i ordentlig kjærlighet, men det var liksom noe koselig over det likevel. Nå har jeg kommet ut av boblen og innser at han ikke er annet enn en stor drittsekk og at jeg har latt meg lure. Kommer aldri til å ha noe med han å gjøre igjen. Vanskelig å forklare hva jeg mener, men feilen er uansett min og noe jeg må leve videre med. Men det er ikke akkurat så lett.

Anonymkode: b4ba6...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står egentlig ganske dårlig til mentalt sett på grunn av dette her. Jeg forstår bare ikke hvordan det kunne skje og hvorfor jeg lot det skje. 

Anonymkode: b4ba6...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får deg til å tro at han direkte har lurt deg?

Det er jo mange forhold som ikke blir noe av. Du skriver selv at du ikke trodde dette var virkelig kjærlighet, men bare koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det står egentlig ganske dårlig til mentalt sett på grunn av dette her. Jeg forstår bare ikke hvordan det kunne skje og hvorfor jeg lot det skje. 

Anonymkode: b4ba6...5e6

Er du den samme som i forrige uke (?) hadde en elsker hvor dere hadde begynt å få følelser for hverandre? At han var grei nok som elsker, men du ville ikke ha ham som partner og at du ikke greide å gjøre det slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Heftet meg litt ved dette innlegget fordi det så godt viser hvordan "en tar det" er så viktig for hvordan en føler seg. Ofte(st) er hvordan man tar det viktigere enn hvordan man har det.

Den negative opplevelsen kommer når en velger å fokusere på at det ikke ble gull på fingeren.

Opplevelsen ville vært en annen om en hadde fokusert på at det tross alt var deilig sex noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 17.12):

Jeg er dypt skamfull!

Jeg er gammel nok til å huske den tiden det var en vanlig oppfatning at sånt var noe å skamme seg over. Det er veldig lenge siden. 

AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 0.09):

Vanskelig å forklare hva jeg mener, men feilen er uansett min og noe jeg må leve videre med.

Hva er egentlig den store feilen her? Man kan generelt gå glipp av mye i livet hvis man ikke tør å prøve annet enn det man er 100% sikker på utfallet av. 

Jeg er selv ganske lavtscorende på risikovilje, men jeg godtar jo at enkelte ting, som virket som en god idé der og da, ble helt annerledes enn jeg hadde tenkt. Det er mye i livet som ikke kommer med garantier.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (1 time siden):

Heftet meg litt ved dette innlegget fordi det så godt viser hvordan "en tar det" er så viktig for hvordan en føler seg. Ofte(st) er hvordan man tar det viktigere enn hvordan man har det.

Den negative opplevelsen kommer når en velger å fokusere på at det ikke ble gull på fingeren.

Opplevelsen ville vært en annen om en hadde fokusert på at det tross alt var deilig sex noen måneder.

(Generelt): hvordan en tar det: handler det om forventninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (4 minutter siden):

 

Hva er egentlig den store feilen her? Man kan generelt gå glipp av mye i livet hvis man ikke tør å prøve annet enn det man er 100% sikker på utfallet av. 

Jeg er selv ganske lavtscorende på risikovilje, men jeg godtar jo at enkelte ting, som virket som en god idé der og da, ble helt annerledes enn jeg hadde tenkt. Det er mye i livet som ikke kommer med garantier.  

Sånn er jeg også :) 

Endret av Hurja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurja skrev (16 timer siden):

(Generelt): hvordan en tar det: handler det om forventninger?

Nei, men forventninger har svært mye å si for fornøydhet.

Men hvordan man tar det, handler om hvordan man velger å vurdere noe / velger å forholde seg til noe i samtid og ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (12 timer siden):

Men hvordan man tar det, handler om hvordan man velger å vurdere noe / velger å forholde seg til noe i samtid og ettertid.

Og dette kan øves opp? Feks så styres jeg ofte av negative følelser, og slik jeg ser det påvirker det hvordan jeg velger å ta ting. 
Jeg vet ikke, men jeg ser for meg at dette kan endres ved at jeg jobber med hvordan jeg velger å ta ting (og at jeg da må øve på nettopp det). Er jeg på aprilbærtur?

ps. Til ts: jeg mener ikke å kuppe tråden med andre ting, svarene var bare relatert til aktuelle ting som jeg selv sliter med og ønsker å jobbe med.

Endret av Hurja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (På 29.4.2022 den 16.26):

Heftet meg litt ved dette innlegget fordi det så godt viser hvordan "en tar det" er så viktig for hvordan en føler seg. Ofte(st) er hvordan man tar det viktigere enn hvordan man har det.

Den negative opplevelsen kommer når en velger å fokusere på at det ikke ble gull på fingeren.

Opplevelsen ville vært en annen om en hadde fokusert på at det tross alt var deilig sex noen måneder.

Han hadde ikke lurt meg, sa han. Nå har vi begynt å ha sex igjen. 

Anonymkode: b4ba6...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...