AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg ser en del på det amerikanske tv showet Dr Phil,der programlederen er en amerikansk psykolog. Det jeg har lagt merke til er er at han ofte sier at vis noen har hatt psykiske problemer/sykdom over lengre tid så har det skjedd nevrologiske forandringer i hjernen som allverdens samtaleterapi ikke kan hjelpe på. Han sier det er viktig med baseine over hjernen og å finne ut hvori hjernen det er under aktivitet eller over aktivitet. Behandling består av utredning av hjernen ved hjernekart. og å rette opp under/overaktivitet, biokjemi utredning, hormoner og vis det er behov for medisiner. Når jeg ser på dette programmet får jeg følelsen av at min behandling som består av samtaleterapi , er utrolig dårlig. Så spørsmål, får vi ikke den beste behandlingen for psykisksykdom i på DPS i Norge ? Er det noe sted i Norge der en privat kan få noe ala Dr phil behandling? Anonymkode: 2bb6f...ed4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466006-kupton/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.