Gå til innhold

Emilie 321


 cilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cilie skrev (1 time siden):

Er du her for tiden? Mener det er lenge siden jeg har sett deg. Håper alt er bra!

Hei cilie!

Takk for omtanken. Er ikke helt i form, men det er ikke derfor jeg ikke har vært synlig på en stund.  Har gjort noe veldig dumt. Har gitt navnet mitt til en jeg absolutt ikke burde ha gitt det til. Så nå lurer jeg på om jeg bør avslutte nicket mitt eller ikke.  Og dette gjorde ikke akkurat formen min noe bedre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (5 minutter siden):

Hei cilie!

Takk for omtanken. Er ikke helt i form, men det er ikke derfor jeg ikke har vært synlig på en stund.  Har gjort noe veldig dumt. Har gitt navnet mitt til en jeg absolutt ikke burde ha gitt det til. Så nå lurer jeg på om jeg bør avslutte nicket mitt eller ikke.  Og dette gjorde ikke akkurat formen min noe bedre. 

 

Hei:-)

Er det nicket ditt du har "avslørt" - eller har du gitt det reelle navnet ditt til noen og angrer på det? Hvis det nicket, så kan du jo skifte nick og så finne en eller annen måte å la oss forstå at det fortsatt er deg som skriver. 

Håper formen din kommer seg kjapt! Hvis jeg husker riktig, så har du mistet noen viktige støttespillere det siste året, noe som sikkert gjør det mer komplisert med en dårlig periode:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (18 minutter siden):

Hei:-)

Er det nicket ditt du har "avslørt" - eller har du gitt det reelle navnet ditt til noen og angrer på det? Hvis det nicket, så kan du jo skifte nick og så finne en eller annen måte å la oss forstå at det fortsatt er deg som skriver. 

Håper formen din kommer seg kjapt! Hvis jeg husker riktig, så har du mistet noen viktige støttespillere det siste året, noe som sikkert gjør det mer komplisert med en dårlig periode:-(

Jeg har gitt det reelle navnet mitt til en som jeg tydeligvis absolutt ikke burde ha gitt det til. Får bare håpe vedkommende ikke misbruker det hen nå vet om meg (hvis vedkommende har lest det jeg har skrevet opp igjennom)

Ja, du husker riktig. Prøver så godt jeg kan å holde hode over vannet. Pga noe du skrev tidligere så tok jeg omsider mot til meg å ringte kommunen. Har fått et positivt svar og venter nå på at noe skal starte opp. Vet ikke helt hva det innebærer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (2 minutter siden):

Jeg har gitt det reelle navnet mitt til en som jeg tydeligvis absolutt ikke burde ha gitt det til. Får bare håpe vedkommende ikke misbruker det hen nå vet om meg (hvis vedkommende har lest det jeg har skrevet opp igjennom)

Ja, du husker riktig. Prøver så godt jeg kan å holde hode over vannet. Pga noe du skrev tidligere så tok jeg omsider mot til meg å ringte kommunen. Har fått et positivt svar og venter nå på at noe skal starte opp. Vet ikke helt hva det innebærer da

Ta så godt vare på deg selv som du klarer:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (4 minutter siden):

Ta så godt vare på deg selv som du klarer:-) 

Takk, det skal jeg prøve på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor etterlyse noen offentlig? Hvis man lurer på om noen er her fortsatt så kan man vel bare sende pm?

Anonymkode: 42122...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor etterlyse noen offentlig? Hvis man lurer på om noen er her fortsatt så kan man vel bare sende pm?

Anonymkode: 42122...aa3

Plager det deg?

Anonymkode: a776a...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Plager det deg?

Anonymkode: a776a...81f

Nei ikke meg. Men det kan godt hende det er plagsomt for den som blir etterlyst. 

Anonymkode: 42122...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor etterlyse noen offentlig? Hvis man lurer på om noen er her fortsatt så kan man vel bare sende pm?

Anonymkode: 42122...aa3

Jeg synes @cilie viser omtanke ved å "etterlyse". Og det er mange her som bryr oss om hvordan emilie321 har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (3 timer siden):

Hei cilie!

Takk for omtanken. Er ikke helt i form, men det er ikke derfor jeg ikke har vært synlig på en stund.  Har gjort noe veldig dumt. Har gitt navnet mitt til en jeg absolutt ikke burde ha gitt det til. Så nå lurer jeg på om jeg bør avslutte nicket mitt eller ikke.  Og dette gjorde ikke akkurat formen min noe bedre. 

 

Uff, så leit å høre - men godt å se nicket ditt igjen! Jeg tenkte ikke - i farta og i morgentrettheten - at det var ufint å spørre «åpent.» Jeg håper det ordner seg med det du beskriver og at du kan være her som du pleier! Er det veldig plagsomt, kan anmeldelse være på plass. Jeg håper ikke det er noen av nett-trollene her som plager deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (47 minutter siden):

Uff, så leit å høre - men godt å se nicket ditt igjen! Jeg tenkte ikke - i farta og i morgentrettheten - at det var ufint å spørre «åpent.» Jeg håper det ordner seg med det du beskriver og at du kan være her som du pleier! Er det veldig plagsomt, kan anmeldelse være på plass. Jeg håper ikke det er noen av nett-trollene her som plager deg. 

Takk for at du bryr deg. Synes ikke det var ufint å spørre, men følte heller omtanken din og den varmet.

Håper det ikke skjer noe dumt fordi jeg   var så dum, men har vel kanskje lært nå da. Tiden får vise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (2 timer siden):

Trist at du har det så vanskelig. Håper det blir bedre snart!

Takk. Det ordner seg nok etterhvert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...