Gå til innhold

Føler meg rar i kroppen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker du på om det kan være hypomani? 

Når jeg er hypoman så eksploderer jeg i eufori og boblende lykke og et rush i kroppen som kan sammenlignes med diverse rusmidler. I tillegg til andre symptomer da. 

50 mg Lamictal var ikke mye da. Har du tatt blodprøver for å sjekke om du har riktig dose? Jeg har måttet stå på mye mer i forhold til serumspeil.

Hvordan er det med søvn, humør, impulser etc.?

Endret av Glitter
Glitter skrev (2 minutter siden):

Tenker du på om det kan være hypomani? 

Når jeg er hypoman så eksploderer jeg i eufori og boblende lykke og et rush i kroppen som kan sammenlignes med diverse rusmidler. I tillegg til andre symptomer da. 

50 mg Lamictal var ikke mye da. Har du tatt blodprøver for å sjekke om du har riktig dose? Jeg har måttet stå på mye mer i forhold til serumspeil.

Hvordan er det med søvn, humør, impulser etc.?

Opplever at 50 mg Lamictal har effekt uten at det blir for mye bivirkninger, er ikke interessert i å stå på for mye medisiner. 

Nei, tenker mer på at jeg hele tiden føler meg urolig, agitert. Beveger seg i kroppen hele tiden

AnonymBruker
technician skrev (Akkurat nå):

Opplever at 50 mg Lamictal har effekt uten at det blir for mye bivirkninger, er ikke interessert i å stå på for mye medisiner. 

Nei, tenker mer på at jeg hele tiden føler meg urolig, agitert. Beveger seg i kroppen hele tiden

Angst?

Anonymkode: f397c...522

technician skrev (5 minutter siden):

Okei. Du sier du vil unngå medisiner, men kan en lav dose antipsykotika hjelpe?

Annonse

technician skrev (3 minutter siden):

Det kan jo vurderes 🙂 hvilken type?

Jeg har brukt både Quetipine og Truxal. Både individuelt og i kombinasjon. I dag bruker jeg kun Truxal og det roer meg ned. 

Men du sier du har dette hele døgnet, så mulig at Seroquel depot vil være til hjelp da?

Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg har brukt både Quetipine og Truxal. Både individuelt og i kombinasjon. I dag bruker jeg kun Truxal og det roer meg ned. 

Men du sier du har dette hele døgnet, så mulig at Seroquel depot vil være til hjelp da?

Takk for tips.

stjernestøv
technician skrev (52 minutter siden):

Det er akkurat som det sitrer og beveger seg både i hender og føtter og bein, urolighet. Bruker Lamictal 50 mg mot Bipolar 2. Noen med liknende opplevelser? Det er konstant slik døgnet rundt

Jeg og har det sånn og tror det er angst. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...