Gå til innhold

Kan noen si til meg hva som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har slitt en del med selvskading siden tenårene og kjenner veldig behov for det nå etter noe som skjedde i dag. Er et halvt år siden hvertfall siden jeg gjorde noe mot meg selv sist, men i dag skjedde noe som trigget det veldig igjen. Vil ikke, men vet ikke om jeg klarer å la være nå 😞 Jeg har prøvd å avlede og gå en lang tur med hunden, men dette går ikke lengre. Kanskje jeg bare skal legge meg nå, men da må ha noe å sove på og det har jeg ikke mer igjen av. Kan jeg ringe legevakten og spørre om å få noe beroligende eller er det rart om jeg spør dem om det? Kan jeg si at jeg trenger det for at jeg ikke skal selvskade meg selv? Jeg skammer meg en del over det her for jeg er godt voksen nå. 

Anonymkode: a253f...12c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466027-kan-noen-si-til-meg-hva-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (54 minutter siden):

Hei. 

Hvordan gikk det i går? 

Skjønner skammen din, men det må du prøve å ikke høre på. Du gjør så godt du kan, og du har klart deg lenge uten å skade deg nå.

Takk for det. Jeg klarte meg heldigvis fint og ringte ikke legevakten da jeg fant to Sobril løse i  skapet der jeg pleier å ha medisiner. Da ble jeg rolig og trøtt og fikk sovnet. Mye bedre i dag og ingen trang i dag. Jeg er veldig glad det gikk bra!! 🙂

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for det. Jeg klarte meg heldigvis fint og ringte ikke legevakten da jeg fant to Sobril løse i  skapet der jeg pleier å ha medisiner. Da ble jeg rolig og trøtt og fikk sovnet. Mye bedre i dag og ingen trang i dag. Jeg er veldig glad det gikk bra!! 🙂

Godt jobba. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...