Gå til innhold

samtaletime med "hjernekrympern"


snuppa25

Anbefalte innlegg

Den store angsten er på plass,skal ha min første samtale med psykolog snart...han skal finne ut hvorfor jeg er deprimert..vet ikke selv hvorfor jeg er det..viste ikke engang at jeg var det før legen sa det.

Hva gjør egentlig denne psykologen?Bare sitter og måler meg opp og ned og forventer at jeg skal stå for all snakk?Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...og ikke hva jeg skal fortelle eller si...eller skal han spørre og grave?Det hadde jo vært bedre det...kanskje jeg bare har sett formye på tv...

Åssen kan han finne ut hva som gjør meg deprimert når jeg da engang ikke vet det selv da?Eneste jeg vet er at jeg er lei og sliten og føler meg tygd og utspytta...for å si det mildt..

Er det noen her som vet åssen en psykolog går fram?Eller åssen behandlingsmåter det er de bruker eller hva de nå gjør i det hele tatt?

Veldig nervøs og usikker på hele opplegget jeg

takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest habla habla

han stiller noen spørsmål, du svarer på dem. om du sitter å har det jævlig uten å snakke siern jeg veit du har det jævlig men du må prøve å prate likevel. også sier han at du har innestengt sinne om du er anspent. mer husker jeg ikke sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...