Gå til innhold

Bør kriminelle få opplæring i hvordan en oppfører seg ovenfor politi og vektere ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så denne saken i NRK men vanskelig å forstå helt hva som skjer siden NRK sladder og kutter vekk omtrent hele seansen (hvorfor det mon tro?)

Men, på generelt grunnlag synes det alltid vinkles i favør den kriminelle og det er alltid vektere og politi som gjør feil.

Men, stort sett alltid er det to sider, hva om kriminelle ikke sparker slår og spytter på vektere og politi, da vil også maktbruken reduseres og alle kan leve lykkelige i alle sine dager. Hvorfor kan ikke aviser vinkle saker litt den veien en sjelden gang ? Hvorfor MÅ all skyld ligge på den ene siden ? 

Noen andre som synes det er litt irriterende at alt alltid vinkles slik ? Er det på tide at kriminelle også får litt ansvar for hvordan ting går i møte med politi og vektere?

 

Kjør debatt !

Anonymkode: 8fb49...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politiet har stort sett kun brukt makt mot meg når det har vært nødvendig. Ikke at jeg er noen tung kriminell da, ei heller skummel og truende, men maktbruk har det blitt likevel. Er ikke noe jeg klandrer dem for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...