Gå til innhold

Uutholdbar smerte.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver så langt jeg klarer å være fysisk aktiv for alt blir så mye verre hvis ikke. I gode perioder klarer jeg også å bare akseptere at nå er det veldig vondt, og sånn er det bare. Forsøker å ikke skyve vekk det vonde. Men så kan jeg komme i en dårligere periode igjen og da kan jeg få sterk trang til alkohol, annen rus, selvskading osv. Spesielt selvstraff. Da blir alt veldig mye mer intenst. Det blir på en måte mer vondt når jeg forsøker å skyve det bort framfor å bare akseptere det og la det være der. 

Jeg er dog ingen ekspert for klarer bare å fungere ved siden av smerten periodevis før jeg rakner. Når jeg rakner så er jeg som regel veldig sliten og da kan jeg falle inn i regresjon og tvang virker det som.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466092-uutholdbar-smerte/#findComment-4088934
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...