Gå til innhold

jeg får ikke sove, jeg har for mange paranoide tanker i hodet!


Gjest zul

Anbefalte innlegg

har lyst å slå meg selv i hodet med en stekepanne for å slutte å tenke eller svelge alle pillene jeg har på badet, men det er ikke lurt så jeg skriver her i steden! fy faen jeg får aldri fred ass, ikke før jeg får lest journalene mine, for jeg har så mange diskusjoner i hodet, men vedder på det ikke fins noen. alle bare prøver å lure meg, men det klarer de ikke!! det er ingen som tror jeg er syk, de tror bare jeg er ute etter oppmerksomhet og prøver å lure meg til å tro at de tror jeg er syk og derfor trenger å møte opp til psyk.timene men det er bare tull. de det ikke skjønner er at alt jeg tenker og gjør er helt normalt så jeg trenger verken være syk noe jeg seff ikke er, ELLER være ute etter oppmerksomhet. alt er helt normalt!!!!!!

jeg er så sinna at jeg har vondt i nakken!!

jeg er lei av diskusjonene i hodet mitt fatter ikke at alle menneskene har plass der HOLD KJEFT, at de ikke kan pelle seg vekk herregud er det rart jeg vil slå meg med stekepanne. men jeg gjør d ikke, vil ikke brekke hodeskallen så jeg skriver her UNNSKYLD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

oida..

Håper det går bedre nå..?

nei.. steikepanna er nok ikke så lurt.. tror ikke du knekker skallen heller.. får sikkert bare jævlig vondt og diiger kul, og skallebank et par dager.. i verste fall indre blødninger så blodet renner ut av øra..

Nei.. så du får holde deg unna. ta en pute i stedet.

eller du.. hehe.. gjør som jeg gjorde engang.. ta alle avisene og oppsparte reklamepapirer fra rema og rimi, riv de i småstykker, hyl til de, og trpkk litt skikkelig på dem, som om det skulle være en blaut hundeprutt du tråkka oppi og blei grise-forbanna på..

Så kan du sitte der å grine litt, oppi en mørbanka, forslått papir haug m småbiter, før du må rydde opp .. og du komme rtil å finne biter her og der noen dager etterpå..

Gå å spør naboen om hun/ han har fler.. ;)), slik at du har et lager..

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...