Gå til innhold

Stille forum

hipohopp2022

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det er en ting du trenger å forstå:

Dette er et faglig forum. Det er ikke så mye underholdning og fjasetråder som Kvinneguiden og det er heller ikke meningen. Her får du hjelp, ikke underholdning.

Mange setter pris på dette. Det betyr også at det ikke er nødvendig å kommentere tråder uten å spørre seg selv «bidrar jeg relevant til denne diskusjonen nå?»

Det er viktigere med forventningsavklaring enn å be om mer liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (42 minutter siden):

Dette er et faglig forum. Det er ikke så mye underholdning og fjasetråder som Kvinneguiden og det er heller ikke meningen. Her får du hjelp, ikke underholdning.

Mange setter pris på dette. Det betyr også at det ikke er nødvendig å kommentere tråder uten å spørre seg selv «bidrar jeg relevant til denne diskusjonen nå?»

På åpent forum er det ikke så mye faglig vel. Her finnes mange trivielle tråder om løst og fast. Du må bare kalle mye av det for fjase tråder, men jeg syns ihvertfall at det er både underholdende og koselig med mange av trådene her på dette forumet. 

Anonymkode: ae9b5...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (53 minutter siden):

Hvorfor er det så stille her inne..?? 

Påskeferie for alle med fullverdig liv.

Anonymkode: b4e53...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (54 minutter siden):

Hvorfor er det så stille her inne..?? 

Du har hørt om "den stille uke"? Mange har ferie og litt annerledes dager enn ellers, enten de er bortreist eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Påskeferie for alle med fullverdig liv.

Anonymkode: b4e53...447

Da burde jo de som ikke har noe fullverdig liv skrive her inne siden de ikke har noe bedre å gjøre.

Anonymkode: 3a54f...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
laban skrev (5 minutter siden):

Du har hørt om "den stille uke"? Mange har ferie og litt annerledes dager enn ellers, enten de er bortreist eller ikke.

Ja … men er det ikke stille dager her utenom at det er høytid? Synes i hvert fall  jeg. Altfor stille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
ISW skrev (57 minutter siden):

Det kan jeg ta til meg, sikkert altfor lite flink til akkurat det. Men det kunne da vært både faglig og underholdene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Ja … men er det ikke stille dager her utenom at det er høytid? Synes i hvert fall  jeg. Altfor stille. 

Det kan det nok være. Dette er et forholdsvis lite forum, og - som ISW skriver - ikke så mange tråder bare for aktivitetens skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
laban skrev (8 minutter siden):

Det kan det nok være. Dette er et forholdsvis lite forum, og - som ISW skriver - ikke så mange tråder bare for aktivitetens skyld. 

Og akkurat det er jo nesten litt synd. Finnes ingen telletråd her 😁 Det hadde kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Finnes ingen telletråd her 😁 Det hadde kg. 

Akkurat slike tråder klarer jeg meg fint uten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
laban skrev (2 minutter siden):

Akkurat slike tråder klarer jeg meg fint uten.  

Jeg også men det var bare litt morsomt i seg selv. At fantes😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (8 minutter siden):

Jeg også men det var bare litt morsomt i seg selv. At fantes😜

Hva er telle tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (12 minutter siden):

Og akkurat det er jo nesten litt synd. Finnes ingen telletråd her 😁 Det hadde kg. 

Veldig glad for at det er helt annerledes her enn på KG.. Tråder bare for aktivitet er greit å slippe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er telle tråd?

Det er sånn (tror jeg) at du hadde laget en tråd som gikk fra 100 og ned så skulle en annen sagt 99 og sånn går det videre. Fritidsproblemer med andre ord😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
cilie skrev (7 minutter siden):

Veldig glad for at det er helt annerledes her enn på KG.. Tråder bare for aktivitet er greit å slippe. 

Men det kunne jo vært mer artige tråder? For humor styrker også psykisk helse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (14 minutter siden):

Er du mye på KG? Har du bruker der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
hipohopp2022 skrev (6 minutter siden):

Men det kunne jo vært mer artige tråder? For humor styrker også psykisk helse? 

Faren ved å lage masse humortråder på et forum som dette er at mange ikke vil skjønne humoren, føle seg krenket, synes det er plagsomt etc.

Da blir det kun morsomt for svært få personer. 
Samtidig kan man ikke please alle hele tiden men det kan være verdt å tenke over om tråden man lager i all hovedsak kan bevare en god tone eller om den legger opp til konflikter. 

Ellers er jeg enig med ISW, laban og cilie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (14 minutter siden):

Det er sånn (tror jeg) at du hadde laget en tråd som gikk fra 100 og ned så skulle en annen sagt 99 og sånn går det videre. Fritidsproblemer med andre ord😁😁

Skal vi starte en?

Anonymkode: 25592...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...