Gå til innhold

Hvordan bli en annen person?


Novalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Novalie skrev (1 time siden):

Hvordan kan jeg forandre meg til en bedre person? Jeg er aldri bra nok som den jeg er. Jeg er så mislykka.

Jeg er ganske sikker på at du ikke er så ille, men at du nå er ekstra hard mot deg selv.

Hvorfor er du mislykka? Er dette dine tanker eller andres? Og er de reelle?  Hva er å være mislykka i dine øyne?

Selv fikk jeg beskjed av en lege om å spørre meg selv om   Hva gikk bra i dag?  Dette for å få fokuset på hva jeg faktisk greide.  Kan dette være noe for deg?   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør i likhet med @Emilie321 , hvem sier dette til deg? Om vi ønsker å forbedre oss innen noe, må vi gjøre det for eget skyld og ikke fordi andre primært ønsker det. Det er fint og flott å gjøre det fordi andre ønsker det av oss, men vi må primært gjøre det fordi vi har motivasjon til å gjøre det i oss selv og for oss selv. Om ikke vil det føles svært falskt og ikke bli bra - for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...