Gå til innhold

Du som er jente, bruker du dildo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller vibrator? 

Beste hilsen fra kåreleifbjarnekjell den 2. 

Lurer fordi jenta mi ikke vil ha sex med meg mer og jeg vet hun tilfredsstiller seg selv med slike greier. Men er det vanlig i et forhold å gjøre slikt? 

Anonymkode: 5d36c...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Eller vibrator? 

Beste hilsen fra kåreleifbjarnekjell den 2. 

Lurer fordi jenta mi ikke vil ha sex med meg mer og jeg vet hun tilfredsstiller seg selv med slike greier. Men er det vanlig i et forhold å gjøre slikt? 

Anonymkode: 5d36c...244

Noen gjør det selv om de er i et forhold, noen alene, andre sammen med partner og alt er helt normalt. Men om hun heller velger vibratoren enn deg så er det ikke akkurat et godt signal. 

Gir du henne nok oppmerksomhet i sengen? Sørger du for at hun også har det godt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (43 minutter siden):

Noen gjør det selv om de er i et forhold, noen alene, andre sammen med partner og alt er helt normalt. Men om hun heller velger vibratoren enn deg så er det ikke akkurat et godt signal. 

Gir du henne nok oppmerksomhet i sengen? Sørger du for at hun også har det godt? 

Ja hun velger det foran meg. Vi bor ikke sammen, men hun sier at hun ikke trenger å møte meg for få sex fordi hun gjør det selv. Er det et dårlig signal ja? Når vi er sammen prøver jeg og hjelpe henne til å komme. Men har en annen jente på gress så kan like godt slå opp da når hun ikke trenger meg. Er litt lei av henne og. 

Anonymkode: 5d36c...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men har en annen jente på gress så kan like godt slå opp da når hun ikke trenger meg. Er litt lei av henne og. 

Jeg tror nok man merker om den andre er dedikert eller ikke, så kanskje merker hun at du ikke har din oppmerksomhet rettet mot (bare) henne? Ut over dét, det er ikke uvanlig å onanere eller stimulere seg selv selv om man har kjæreste, men det er neppe et tegn på at forholdet deres er særlig godt akkurat nå dersom hun velger dildo istedenfor deg (og forteller det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...