Gå til innhold

Kan det være behandler vet noe som ikke jeg vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For noen måneder siden hadde behandleren min samtale med foreldre mine ifbm utredning. Det jeg tenker på er om de kanskje har fortalt behandleren min noe jeg ikke husker fra da jeg var barn? Så behandleren min vet noe som jeg ikke vet? Jeg bare føler det litt slik av og til... 

Anonymkode: ee801...bc6

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For noen måneder siden hadde behandleren min samtale med foreldre mine ifbm utredning. Det jeg tenker på er om de kanskje har fortalt behandleren min noe jeg ikke husker fra da jeg var barn? Så behandleren min vet noe som jeg ikke vet? Jeg bare føler det litt slik av og til... 

Jeg synes du skal fortelle dette til din behandler. Jeg tror ikke behandler og dine foreldre har til hensikt å holde noe skjult for deg, men dine foreldre kan jo ha fortalt noe som har gitt din behandler noen nye ideer til ting å spørre deg nærmere om. 

AnonymBruker
frosken skrev (7 timer siden):

Jeg synes du skal fortelle dette til din behandler. Jeg tror ikke behandler og dine foreldre har til hensikt å holde noe skjult for deg, men dine foreldre kan jo ha fortalt noe som har gitt din behandler noen nye ideer til ting å spørre deg nærmere om. 

Jeg burde vel si det til behandler, er bare redd for hva hun vil synes om meg da. Det høres kanskje litt paranoid ut også? Det høres fornuftig ut det du sier, forøverig. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg burde vel si det til behandler, er bare redd for hva hun vil synes om meg da. Det høres kanskje litt paranoid ut også? Det høres fornuftig ut det du sier, forøverig. 

Du kan jo spør om hva de har sagt og at du gjerne vil vite for å forstå deg selv bedre. Det er ganske vanlig tror jeg å ikke huske alt fra oppvekst og barndom. Er mer fornuftig enn paranoid vil jeg påstå å ville forstå seg selv bedre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...