Gå til innhold

hei, er ny her..

Anbefalte innlegg

-emily_cache-

jeg er litt redd.. fikk vite om denne sidengjennom en venn.. syns alt er veldig skummelt, har begynt å bli utrolig nervøs i det siste, før så var jeg ikke så nervøs..

anyway.. jeg har blitt seksuelt missbrukt fra jeg var 8år til jeg var ca 13.. av stefaren min, etter fylte 14 har jeg blitt voldtatt nesten 1gang i året(først en gang når jeg var 14av bestekompisen min, så når jeg var 15av en annen kompis, så når jeg var 16av en ukjent en) dette året kan det være jeg ble det, men jeg husker ikke for det var i tilfelle på en fest hvor jeg var dritings, å er ikke helt sikker på noe i den saken, så jeg lar det heller være.....

men det som jeg lurer på er om dette kan være sene reaksjoner på det som har skjedd med meg? om liksom.. for jeg har ikke hatt så mange av de "klassiske" symtomene på overgrep, de eneste nesten har vært selvskading, rus, isolasjon(eller hva det heter) men nå liksom, lenge etterpå, kan jeg plutselig kvekke av vær eneste lille lyd, skvetter av brå bevegelser, å har nesten alle de "klassiske" symtomene... æhh... whatever, orker ikke å skrive mere nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46616-hei-er-ny-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut fra det jeg vet, er det slett ikke unormalt at man får reaksjonene først lenge etter at "ting" har skjedd.

Dette fordi traumene er så store at det tar lang tid før man i det hele tatt greier å være seg bevisst hva som har skjedd....at det tar lang tid før man forstår fullt og helt omfanget av det som skjedde.....om du skjønner hva jeg mener..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46616-hei-er-ny-her/#findComment-177452
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...