Gå til innhold

Kan behandler se hvem som har ringt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har behandler på DPS. Jeg har ikke ringt ennå, men må sannsynligvis ringe for å spørre behandler om en viktig ting. Det jeg lurer på er om de kan se hvem som har ringt? Tenker da på om de enten ikke kan ta telefonen eller ikke er på kontoret når telefonen ringer? Vet de har sånne  trådløse telefoner (tror ikke det er mobil, bare en sånn type hustelefon som man hadde før?) om det har noe å si. 

Noen som vet? (Er så nervøs for å ringe og vil ikke være til bry samtidig som jeg er litt redd for at han ikke ringer meg tilbake i tide). 

Anonymkode: 78ba2...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ringer direkte til din behandler kan de nok se hvem som har ringt. Hvis man ringer til resepsjonen tror jeg ikke de bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (5 timer siden):

Hvis du ringer direkte til din behandler kan de nok se hvem som har ringt. Hvis man ringer til resepsjonen tror jeg ikke de bryr seg.

Jeg har nummeret direkte til behandler, men er ikke sikker på om det er mulig å se at jeg har ringt likevel? Er så redd for å ikke få svar...

Anonymkode: 78ba2...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har nummeret direkte til behandler, men er ikke sikker på om det er mulig å se at jeg har ringt likevel? Er så redd for å ikke få svar...

Anonymkode: 78ba2...69e

Du kan sikkert legge igjen en melding vettu. 

Anonymkode: 610b5...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har nummeret direkte til behandler, men er ikke sikker på om det er mulig å se at jeg har ringt likevel? Er så redd for å ikke få svar...

Anonymkode: 78ba2...69e

Hvis du ikke har fått svar, så bør du ringe igjen. Jeg kan se hvem som har ringt meg på kontortelefonen - om jeg tar meg tid til det - men sjekker stort sett aldri. Så du må ikke tolke manglende tilbakeringing som tegn på at behandler ikke vil snakke med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (1 time siden):

Hvis du ikke har fått svar, så bør du ringe igjen. Jeg kan se hvem som har ringt meg på kontortelefonen - om jeg tar meg tid til det - men sjekker stort sett aldri. Så du må ikke tolke manglende tilbakeringing som tegn på at behandler ikke vil snakke med deg. 

Jobber du på DPS? Skal forsøke ringe han på tirsdag tenkte jeg. 

Anonymkode: 78ba2...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jobber du på DPS? Skal forsøke ringe han på tirsdag tenkte jeg. 

Anonymkode: 78ba2...69e

Nei, jeg jobber ikke på dps - men tror ikke jeg er alene om å ikke alltid sjekke hvem som muligens har ringt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vis du ringer til  DPS sentralbord så kan de der legge igjen en beskjed til behandler om at han skal ringer deg tilbake.  Ellers har behandlere på DPS  mobil-jobbtelefon, så de ser hvem som har ringt. 

Anonymkode: 4b661...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min behandler ikke er på kontoret når jeg ringer, så ringer jeg resepsjonen som legger igjen beskjed til henne om at jeg har ringt. Da ringer hun nesten alltid tilbake i løpet av dagen, en sjelden gang dagen etter hvis hun har hatt det veldig travelt. Men det er ikke ofte. 

Men hun har sånn display på tlf som viser nr for hun vet alltid det er meg når hun ser jeg ringer. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (På 15.4.2022 den 21.28):

Når min behandler ikke er på kontoret når jeg ringer, så ringer jeg resepsjonen som legger igjen beskjed til henne om at jeg har ringt. Da ringer hun nesten alltid tilbake i løpet av dagen, en sjelden gang dagen etter hvis hun har hatt det veldig travelt. Men det er ikke ofte. 

Men hun har sånn display på tlf som viser nr for hun vet alltid det er meg når hun ser jeg ringer. 

Litt tilfeldig spørsmål, men vet du om hun har en sånn type trådløs hustelefon? Eller er det mer en sånn med ledning? Eller mobil?

Anonymkode: 78ba2...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Litt tilfeldig spørsmål, men vet du om hun har en sånn type trådløs hustelefon? Eller er det mer en sånn med ledning? Eller mobil?

Anonymkode: 78ba2...69e

Tror det er med ledning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...