Gå til innhold

Skulle bytte dato på en faktura, nå kommer det opp to betalinger i nettbanken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle bytte dato på strømfaktura.  Altså betale den en uke før dato som jeg tenkte å betale den. Nå kommer det selvsagt på to betalinger av samme. Altså at jeg skal betale beløpet 2 ganger. En på den dato jeg byttet ifra og en på den andre dato. Og det er ikke mulig å slette den gamle datoen og der står ingen konto nummer som i den andre. Bare fjordkraft fjordkraft.  Blir jeg da trukket 2 ganger eller hva ? 

Noen som forstår? 

Anonymkode: 28e7d...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal gå an å slette eller stoppe en betaling. Legg alt (inkl. kontonr selvfølgelig) korrekt i den ene og stopp den andre. 

Forutsatt at det er e-faktura dette handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (26 minutter siden):

Det skal gå an å slette eller stoppe en betaling. Legg alt (inkl. kontonr selvfølgelig) korrekt i den ene og stopp den andre. 

Forutsatt at det er e-faktura dette handler om.

Vet. Men denne klarer jeg ikke å slette. Det er efaktura.  Men det står et minus foran på betqlingssnummeret.  Mulig at systemet har hengt seg bare itt opp. .. 

Jeg endret dato på den og plutselig fikk jeg to like betalinger og den gamle ble stående. Slettet den nye for å se om det ble endringer da. Nei det ble det ikke. Men står kun fjordkraft fjordkraft og ikke bankkontonummer på den som skulle bort og ikke går bort. 

Så nå har jeg 2 betalinger  til fjordland  med samme beløp egentlig.... Men får kontakte banken over påske  om det ikke løser seg. 

Anonymkode: 28e7d...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...