Gå til innhold

Opp og HOPP eller ned og sov?


hipohopp2022

Anbefalte innlegg

hipohopp2022

SISTE fridag denne påsken….                     Har dere alle stått opp? Eller ligger noen enda og dvaler (som meg)?…😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg våknet 8, var oppe på do, og så kjente jeg at jeg ikke var ferdig med å sove 😁, så jeg la meg til igjen, og sov til halv ti. Herlig! Nå bytter mannen til sommerdekk, mens jeg sitter inne og fester tråder på strikkegenseren. Den SKAL bli ferdig i dag!!! Har pakket tursekk, så vi skal snart en tur i skogen, deretter på middag hos mine foreldre. En fin siste feriedag! 

Godt å sove litt frempå, men også godt å få litt ut av dagen ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

SISTE fridag denne påsken….                     Har dere alle stått opp? Eller ligger noen enda og dvaler (som meg)?…😁

Vi sto opp ca 9:15 i dag, har puslet rundt, beiset de to mønene på drivhuset og en fuglekasse, vasket sommerfelgene til bilen min så de er klare for å leveres til dekkomlegging snart. Har tatt ned noe småtrær i innkjørsla og vasket syklene våre. 

Nydelig vårvær i dag også, alt for fint til å ligge i sengen etter min mening. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Vi sto opp ca 9:15 i dag, har puslet rundt, beiset de to mønene på drivhuset og en fuglekasse, vasket sommerfelgene til bilen min så de er klare for å leveres til dekkomlegging snart. Har tatt ned noe småtrær i innkjørsla og vasket syklene våre. 

Nydelig vårvær i dag også, alt for fint til å ligge i sengen etter min mening. 😁

Så tidlig dere står opp… sover dere nok om natten..? Jeg er kjempe trøtt og må ha noen timer til…😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

Sto opp 8. Har vasket klær og hengt de opp, gått en tur, ryddet litt, bært inn ved. Er veldig sliten i dag så får se om jeg gjør noe mer fornuftig i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra fjellet sent i går, og det var deilig å ha siste feriedagen hjemme. Sov helt til halv ti, og dagen har gått med til diverse hagejobbing, dekkvask og klesvask. Alt i rolig tempo, så bare kos. Snart årets første sykkeltur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (3 timer siden):

Så tidlig dere står opp… sover dere nok om natten..? Jeg er kjempe trøtt og må ha noen timer til…😅 

Jeg legger meg nok tidligere enn deg, men 7 timer holder fint for meg. Det er ikke bra å sove for mye heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg legger meg nok tidligere enn deg, men 7 timer holder fint for meg. Det er ikke bra å sove for mye heller. 

Det gjør du nok definitivt. Jeg  legger meg altfor sent I morgen må jeg opp tidlig, og kommer til å slite med det😅

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Det gjør du nok definitivt. Jeg lærer legger meg altfor sent I morgen må jeg opp tidlig, og kommer til å slite med det😅

Jeg må vel opp kl. 6 i morra, gleder meg ikke til det nei... 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg må vel opp kl. 6 i morra, gleder meg ikke til det nei... 🤪

Jeg og🤪 blir tøft🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...