UtakknemligDiva Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Som dere vet har jeg nå stått på Zoloft en stund. 100mg. Men likevel er ikke tvangstankene helt fraværende og den siste uken har jeg merket litt mer irritasjon igjen og fått angst. Jeg har gjort ting som har gjort livet bedre, som å tatt kontakt med ei barndomsvenninne jeg ikke har sett på 12 år. Vi var perlevenner hele barndommen og kjemien var veldig naturlig. Vi var veldig motsatt på mange måter, jeg var for tilbaketrukket og uinteressert i det meste mens hun ble for mye for folk. Vi klaffet likevel, så døde kontakten etter hun flyttet. Har besøkt henne for 2 uker siden, hun bor bare 1 time unna. Jeg føler meg litt mindre ensom nå. Ellers så er hverdagen jobb, og ikke særlig annet. Har tatt kontakt med noen som trengte hjelp til å gå tur med hund i området, det hjelper også. Men ellers så består dagene seg av jobb og være hjemme. Det er veldig få folk jeg klaffer så godt med at jeg virkelig trives med dem. Jeg har fremdeles angst for å ikke klare jobben bra nok, at jeg ikke skal få meg andre jobber eller at jeg skal få veldig trang økonomi. Jeg er 30 år, og er ikke i nærheten av å kunne kjøpe noe eget. MÅ ikke være i Oslo, men jeg vet ikke om jeg klarer det i utkantstrøkene heller. Jeg blir sliten av kaos i hodet. Jeg føler hele tiden at jeg må forbedre meg, delta på enda fler sosiale aktiveter og ta høyere utdannelse. Der kommer angsten. Jeg klarer ikke tanken på å binde meg til et studie. Jeg føler meg begrenset og irriterer meg i perioder over at hjernen min ikke forstår matte, at jeg noen ganger blir sliten og jeg er liksom redd for at jeg ikke skal rekke nok eller kunne gjøre det jeg vil fordi andre begrenser meg. Jeg lurer på hvordan noen klarer å ha så godt humør hele tiden og sammenligner meg en del, selv om jeg ikke har falt like langt ned som før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.