Gå til innhold

psykosomatisk eller fysisk årsak?


Gjest usikker

Anbefalte innlegg

Gjest usikker

Et par dager siden følte jeg meg i storform.Var både kvikk og opplagt,blid og god matlyst.Periodevis har jeg det slik.

Nå føler jeg meg som en helt annen person.Alt går i sakte fart.Føler meg så treg og blir irritert over den tretthetsfølelsen jeg har.Prøver jeg å skyndte meg,blir jeg svimmel og kvalm,og får hodepine i flere dager i strekk,med stiv nake og dårlig nattesøvn.Ingen matlyst.

Kortidshukommelsen svikter også.Er distre.Får ikke til å snakke en gang.Ordene stokker seg-har alt på tunga.Andre blir stresset av dette da de må vente lenge for å få vite hva jeg sier.Jeg stammer,eller sankker galt.Ord i feil rekefølge eller helt ikke-eksisterende ord.

Hva kan dette være?Føler meg ikke deprimert.Er fornøyd med tilværelsen og flykkeligere enn noensinne,bortsett fra dette som nesten invalidiserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan,er det bare å gå til fastlegen?

Jeg har det på samme måten som deg.

Har vært hos lege mange ganger men har enda ingen peiling på hva som er i veien.

Legen mente det skyldtes depresjon og gav meg antidepressiva,som enda ikke har vist seg å ha effekt.

Går enda her og hangler uten å vite noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiger er mitt nick

Jeg har det på samme måten som deg.

Har vært hos lege mange ganger men har enda ingen peiling på hva som er i veien.

Legen mente det skyldtes depresjon og gav meg antidepressiva,som enda ikke har vist seg å ha effekt.

Går enda her og hangler uten å vite noe.

http://communities.msn.no/Nakkesmerteforum

Dette er et forum for smerter, vi diskuterer også psykiske sider av saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...