AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Hvorfor hjelper ikke medisinene jeg tar? Kan det være at den underliggende sykdommen er så sterk nå at den overstyrer sånn at de ikke får effekt? Jeg ønsker ikke å gå i detalj på hvilken sykdom og hvilke medisiner, for orker ikke å bli gjenkjent. Men kanskje det kan sies noe om dette på generell basis? Jeg er veldig veldig dårlig nå, og jeg vet ikke om jeg kommer til å overleve dette. Takknemlig for svar! Jeg ønsker bare å vite om teorien kan stemme. Du trenger ikke å svare annet enn ja eller nei. Er så fortvilet, redd og engstelig! Anonymkode: d974e...d79 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Det kan skyldes at det er en sykdom der medisiner ikke har betydelig effekt. Det kan skyldes at valg av type medisin og/eller dosering ikke er optimal. Det kan skyldes det du skriver, at din sykdom er så sterk/alvorlig at det er vanskelig å holde den i sjakk selv med optimal medisinering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.